Hoi allemaal, Ik ben 32 jaar en nu een paar maanden bezig om proberen zwanger te worden. Nu maak ik me een beetje zorgen over mijn cyclus. Ik ben wordt tussen de 24e en 28e dag ongesteld, meestal hevig maar kort, 2,5 dag. Nu is mijn vraag, is mijn cyclus nou regelmatig of voldoet dit aan een onregelmatige cyclus? Ik heb geen tussentijdse bloedingen. Is er iets mis met het feit dat ik zo kort ongesteld ben is dit reden voor zorg. Hoe denken julle over ovulatietesten? Heeft dit zin om te gebruiken? Groetjes Willemijn
Hoi Willemijn, een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. dat je zo kort ongesteld bent hoef je je volgens mij ook geen zorgen te maken. Ik denk dat ovulatie testen voor jou wel zinvol kan zijn, aangezien je eisprong misschien een paar dagen eerder komt dan jij misschien verwacht. Succes! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je.
willemijn het ziet er heel normaal uit. ovu testen kunnen een uitkomst zijn omdat je nu geen idee hebt op welk moment je moet klussen. 2,5 dag bloeden is ook heel normaal omdat dit een echte bloeding is en geen opgewekte pil bloeding nu vind er een schoonmaak binnen plaats en als het schoon is dan is het klaar.
Je cyclus is prima, en als er maximaal 4 dagen verschil in zit kan je niet spreken over een onregelmatige cyclus. Ovutesten zijn een prima uitvinding en zo spoor je makkelijk je eitje op!