Wie kan mij helpen, Ik denk er zeker van te zijn dat ik vorige week mijn ei heb gehad. Veel slijmverlies en al een paar dagen eipijn toen flinke steken en eipijn was daarna over. We hebben goed geklust zelfs nog paar uur voor eisprong. Nu heb ik vanaf ei lichte krampjes die komen en gaan. Borsten beginnen een beetje pijnlijk te worden, heb zeer veel slijmverlies, vlees en thee smaakt vreemd, en vanavond mega steken bij baarmoeder en na de grote behoefte om het netjes te zeggen zakte het weer af. Nu gewoon weer licht drukkend gevoel in mijn onderbuik. Moet ook 3 keer per dag poepen, normaal sla ik nog wel eens een dag over. Had van de week een bruin sliertje bij het slijm zitten. Nou dit was het wel zo een beetje. Zouden die krampen van vanavond toch mijn ei zijn geweest of denken jullie dat het wat anders is? Weet namelijk niet als je zwanger bent of je ook steken kan hebben als je moet poepen. Suggesties zijn welkom. Thanks
Het kan wel, maar als ik zo je banner zie zou het wel erg vroeg zijn nu... Helaas zit er niets op dan wachten, wachten, wachten en dan eind volgende week testen! Veel succes! en sterkte met het geduld...
Ik had ongeveer een week voor mijn NOD ook heel erg last van krampen toen ik zwanger was van mijn zoontje, dus het kan zeker. Ik heb dit echter ook dikwijls gewoon in een cyclus.