Hallo, Ik heb net gelezen op verschillende internet sites dat als je aan regelmatige cylcus hebt van 28 dagen dat je eisprong dan op dag 14 is. Ik heb dus een regelmatige cyclus van 28 a 29 dagen, maar kan ik hier dan ook van uit gaan? Ook zit ik met nog een vraag. Ik lees veel berichten over vruchtbaar slijmverlies. Ik heb dit vorige maand maar 1 dag gehad en deze maand nog helemaal niet terwijl vandaag of morgen mijn eisprong moet zijn volgende de berekeningen. Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt
Is je cyclus elke maand 28 dagen? Het hoeft niet zo te zijn dat je ei op dag 14 is.. Mijn ei is op dag 18, terwijl mijn cyclus 28/29 dagen is.. Vruchtbaar slijmverlies heb ik maar 2 dagen.. Je zou ovutesten kunnen gebruiken om je ei op te sporen, dan weet je gelijk wat je NOD zal zijn..
Ik zou er niet vanuit gaan dat je eisprong op dag 14 is, maar als je tussen dag 10 en dag 20 om de dag klust, dan zit je goed. Ik heb ook niet altijd vruchtbaarslijm en de ene keer voor de eisprong, de andere na de eisprong, dus dat hoeft niks te zeggen. Als je wil weten wanneer je eisprong is, dan kan je ovulatietesten gebruiken of tempen.