Hoi meiden, ik ben eind januarie gestopt met de pil, maar ik las net dat je cyclus dan helemaal in de war is.. ik heb de pil ongeveer 2 maanden geslikt, daarvoor heb ik hem 4 maanden niet geslikt omdat ik erg ziek werd van de pil. ik had 9 februarie roze afscheiding toen heb ik de dokter gebeld om te vragen wat dat zou kunnen zijn omdat ik het nog nooit gehad had, ze zei dat het kond duiden op een zwangerschap , maar ik was 30,31 januarie ..1 2 en 3 februarie nog ongesteld geweest dan kan ik toch niet in die week al zwanger zijn geraakt ? toen kreeg ik rond de 14 erge buikpijn dat was toen weer weg, en woensdag 16 februarie had ik last van lange rug pijn en buikspierpijn , dit hield een paar dagen aan en was toen weer weg. Afgelopen maandag had ik last van steken en krampen in mijn buik en echt van die ongesteldheids pijn en telkens ging ik controleren op de wc maar er kwam niks. gister en vandaag nergens last van, en bij een normale cyclus zou ik zondag of maandag ongesteld moeten worden maar nou weet ik ut niet meer omdat ik pas gestopt ben met de pil enzo sorry voor mn warrige uitleg .. ik hoop dat jullie t snappen liefss
Hoi meis, Wat een verwarring inderdaad. Ik denk inderdaad dat het wel een hele vroege eisprong geweest moet zijn dan en schat de kans klein. Maar ik ben geen dokter! Na het slikken van de pil is je lijf inderdaad wat in de war. Ik had gelukkig wel meteen mijn normale cyclus terug, maar heb nog steeds wat last van krampjes, steekjes en pijntjes. Je moet je lijf weer helemaal opnieuw leren kennen. Uit je berichtje begrijp ik niet zo goed of je graag een kindje wilt en hiervoor bezig bent?
Je hebt de pil maar kort geslikt. Desondanks kan je lichaam ontregeld zijn inderdaad. Wat je allereerst zou kunnen doen, is een zwangerschapstest. Want je zou niet de eerste zijn die direct na het stoppen zwanger is geraakt. Ik zie dat je na het stoppen van de pil nog niet echt ongesteld bent geweest. Je hebt alleen nog je pilontrekkingsbloeding gehad (wat je dus altijd krijgt in de stopweek van de pil). Misschien dat die buikpijn rond de 14e en de rugpijn rond de 16e op een eisprong duidt. Dan zou je dus twee weken na de 14e kunnen testen. Dat is rond aanstaande maandag. Of je hebt een eisprongbloeding gehad (die roze afscheiding) op 9 februari en wellicht een innesteling rond de 16e februari. Dat zou ook nog kunnen. In elk geval voor de zekerheid even een testje doen!
Woeps, sorry ikhouvanjou, zag je naam niet staan. Anders had ik natuurlijk die laatste vraag niet gesteld... Sorry!
@be happy thanks voor je reactie, ik heb vandaag een test gedaan maar die was negatief , dus dan was het geen innestelingsbloed denk ik ? anders had ik nu wel positief getest toch ? , ik moet het maar ff aanzien denk ik. @Redhead hiervoor waren we niet bezig nee, maar toen we hoorde dat de pil toch niet werkt kwamen we erop uit dat we eigelijk wel een kleintje willen krijgen zo doende.
hih nog even iets.. normaal gesproken zou ik zondag a maandag ongesteld moeten worden.. ik had maandage en dinsdag nog last van ongesteldheids krampen maar vanaf woensdag niks meer gevoeld.. ik heb nu wel onwijs veel witte afscheiden, doffig is het niet echt heel slijmerig.. en het ruikt niet ??