Hallo, Afgelopen woensdag heb ik rond 19.00 uur de pregnyl gezet. Vandaag even een zwangerschapstest en ovulatietest gedaan om te kijken of de pregnyl in mijn bloed zit. Ik weet dat een zwangerschapstest positief is door de pregnyl maar een ovulatietest? Betekent dit dat mij ei nog niet gesprongen is na 72 uur? Er is verteld dat mijn ei na ongeveer 24-36 uur zou springen. Of komt dit ook nog door de pregnyl en het hcg hormoon dat in mijn bloed zit? We hebben in ieder geval de afgelopen 3 dagen geklust op aanraden van de fertiliteitsarts. Dat moet voldoende zijn toch? Alvast bedankt. Groetjes MZ25
Goedenavond, ook een ovulatietest kan positief reageren op pregnyl, dus dat is bij jou waarschijnlijk de reden voor de positieve test. Jullie hebben in ieder geval voldoende geklust. Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag worden! Succes! Groetjes Monique
Hallo Monique, Bedankt voor je antwoord. Betekent dit dat mijn ei waarschijnlijk al wel gewoon gesprongen is maar de ovulatietest door de pregnyl die in mijn lichaam zit nog positief is? Ik heb 10.000 eenheden pregnyl gespoten. Ik hoop ook dat ik snel positief test. Groetjes Mz25