pijn i mijn liezen en dag erna lage rugpijn ( rondom eisprong ??? )

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1988 mama, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

#1 1988 mama, 8 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2010
    Hallo ,
    even een vraagje , want ben benieuwd of er mensen zijn die
    dit gevoel herkennen ,
    en of het misschien Positief nieuws betekend ;)

ik heb ongeveer woensdag , donderdag of vrijdag mij eisprong gehad .. vrijdag avond had ik steken in mijn liezen .. vooral rechter kant...

gister avond buikpijn !! niet heel erg maar zeurende pijN! en later de avond enorme pijn in mijn onderrug !

herkend iemand dit ???

ronde 8
    voor ons 1e kindje

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ja, heb dat eigenlijk wel meer de steken in lies: denk dat dat bij eisprong hoort? Lage rugpijn kan je dan dacht ik ook hebben, net zoals bij menstruatie.
    MAAR het kan natuurlijk ook goed nieuws zijn he :)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, wat jij beschrijft heb ik ook altijd!!

4. Celien

Celien Lid

7 aug 2010
    77
    26
    18
    Vrouw
    hoi 1988 mama,

Ik herken je verhaal.. sinds een paar dagen heb ik ook erg last van mijn onderrug terwijl ik echt nooit last heb van mijn rug. Maar moet wel zeggen dat komt met vlagen.. weet niet hoe dat bij jou zit ? De week na mijn eisprong had ik erg last van (klinkt misschien vreemd) steken in mijn vagina, de ingang ervan zeg maar.. :(

Ik zou as donderdag ongesteld moeten worden.. dus wie weet.. Wanneer is jou dag ? Succes iig !:)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt alsof je je eisprong hebt gevoeld.

6. lsk

lsk Lid

4 aug 2010
    15
    0
    0
    Utrecht
    Ik had gister ook erg last van mn onderrug en pijn in mn vagina, alleen ik zit aan de pil maar is nog niet echt beschermd wat ben nog niet zo lang begonnen. alleen pas gelede ook test gedaan bij dokter was dik negatief. dus denk mijn eisprong alleen k moet nog ongeveer 13 dage mn pil slikke voordat ik ongesteld wordt. wel raar he.. maarja k verwacht er niet veel van dan.

Deel Deze Pagina