Ik heb weer eens wat... Groene/gele stukjes bij het afvegen, vrij groot... Vooraf gaand was het dikkig wit met kleine stukjes..en vloeide het meer (Sorry voor het onsmakelijke verwoorden) Tussen mijn eisprong en mijn menstruatie in vorige maand ook gehad. Toen ben ik ermee naar de Ha gegaan. Kuur gehad voor 1 dag aan de hand van mijn klacht. Na de kuur was ik er wel vanaf. Maar nu weer hetzelfde! Weer tussen mijn ei en ongi. Verder ook lichte krampen etc maar nog geen menstruatie te bekennen. Zou misschien schimmel kunnen zijn maar heb geen jeuk roodheid etc.. Ik vraag me alleen af of meer meiden wel eens vrij grote groenige dikke papkorrels afscheiden.. Haha sorry moet er zo wel een beetje om lachen.. Verder heb ik ook vrij lange cyclus van gemiddeld 35 dagen
Ik zou naar een gyneacoloog gaan want het klinkt in mijn oren absoluut niet gezond wat je hier beschrijft. Ik zou er ook niet te lang mee wachten om een consult te regelen. Better safe than sorry!
Ik zou dit ook echt niet vertrouwen... klinkt alles behalve goed. Ik zou meteen weer naar de huisarts gaan!
Het is niet constant. Vandaag 1x gehad.. Mijn huisarts had het over een bacterie... Was ook idd over met de kuur. Ik kijk het nog even aan en anders weer terug en zal er wel een uitstrijkje gemaakt moeten worden..
De overgroei van deze bacterie kan terugkeren helaas. Ik had een periode lang elke menstruatie een schimmelinfectie, daarvan zijn de symptomen anders, maar kan net als een bacteriële infectie terugkeren. Gelukkig zijn hier verschillende middeltjes voor, soms ook wat sterkere mocht je dat nodig hebben. Ik zou toch weer naar je huisarts gaan, dit klinkt als bacteriële vaginose (gardnerella).
Ja dat klopt linky. Ik weet dat het steeds terug kan komen. Heb jij je infectie elke keer behandeld? Aangezien het ook vanzelf over kan gaan.
Ik zou aan je huisarts vragen of ze het op kweek willen zetten, zodat je zeker weet met welke bacterie (of gist) je te maken hebt. Dit om een betere behandeling te krijgen.
Ja elke keer behandeld, want bij schimmel wordt je knettergek van de jeuk. En het is vreselijk ongemakkelijk!
Wat vervelend zeg! Ik zou toch even de huisarts weer bellen en vragen of ze een uitstrijkje kunnen maken. Beter het zekere voor het onzekere nemen, want geel/groen klinkt niet echt goed!
Zeker vervelend ... Had nooit ongemakken en sinds ik met de pil gestopt ben wel. . Ik wacht het even af en anders idd maar weer naar de arts. Het gaat om een bacterie. . Die blijkbaar hardnekkig is. .
Niet lullig bedoeld, maar heb je er ook buikklachten bij? Kramp/Buikpijnen? Want je kunt ook last hebben van chlamydia... Je kunt even googlen om te zien of je symptomen erop lijken. Het kan gevolgen hebben voor je vruchtbaarheid, dus wel belangrijk om dat uit te sluiten.
Die klachten lijken er idd op. Maar dat kan ik niet hebben. (Tien jaar dezelfde bed partner gehad en met mijn huidige vriend ben ik drie jaar ) en nee hij gaat niet vreemd dat is 200% zeker 😉 De kuur die ik gehad heb is daar wel ook voor. Dus dan zou het weg moeten zijn. .lijkt mij. .
Tenzij je opnieuw besmet raakt. Maar zelfs als je zeker weet dat je partner niet vreemd gaat zou ik even een kweekje vragen om precies te weten waar je mee te maken hebt. Ooit was ik ook 200% zeker...
Dan zouden de klachten toch al eerder merkbaar moeten zijn. Volgens de ha kan deze bacterie net zo simpel ontstaan als schimmel infectie. De boel is uit balans. . Het dat is gekomen nadat ik met de pil gestopt ben. . wat een troep eigenlijk die pil. Ik denk dat ik er nooit meer aan ga!
Misschien een tip om meer op je voeding te letten? Ik weet van mezelf dat ik gevoelig ben voor suikers en gisten. Dit is iets waar schimmels zich mee voeden en dus veel erger worden. Heb een tijd lang alle suikers en gisten vermeden en dat deed wonderen! (En het is geweldig als je last hebt van cellulite ) Succes ermee!
Heb ik ook aan zitten denken ja.. Ik neem alleen niet super veel suikers.. Maar nog minder kan altijd.. Suiker zit in veeeel producten!
Krijg je veel koolhydraten binnen? Uit eigen ervaring heeft dit ook niet altijd zo'n positief effect op ons lijf...
Of veel witte suiker die kunnen dat soort dingen ook aanwakkeren. Daarnaast zou ik toch echt om een uitstrijkje en een kweek vragen, beter safe than sorry. Dan weet je precies om welke bacterie/infectie het gaat en kunnen ze gericht medicatie geven. Het kan namelijk ook zijn dat door een infectie/bacterie je zuurtegraad niet oke is en je daardoor moeilijker zwanger kan worden.
Bedankt voor de tip! Het lijkt nu wel weer over.. ik kijk nog even aan, en anders idd weer naar de ha. . Pffff