Lieve meiden, Moet even me verhaal kwijt.. Wij zijn vorig jaar mei gestopt met de pil en hadden toen zoiets van .. We zien wel wanneer we zwanger zijn.. In september was het raak.. We waren dolgelukkig.. Helaas eindigde dit in oktober in een miskraam.. Wat een verdriet en pijn voelde we.. 😔 En soms nog.. Gelukkig konden we wel positief blijven en we besloten om "gewoon" verder te gaan en het weer te proberen.. Sinds de miskraam ben ik mezelf niet meer ... Ik heb iedere maand 2 weken voor NOD .. En tijdens de ongesteldheid veel pijn in me buik.. Ben continu heel duizelig en voel me gewoon vreemd .. Beetje moeilijk te omschrijven.. Nu heb ik toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts om eens te overleggen wat zij denkt.. Is dit normaal.. Zit er iets niet goed.. Kunnen we nog wel zwanger worden.. Er spookt van alles door me hoofd... Worden we niet zwanger omdat ik me te druk maak.. Omdat we het te druk hebben... We zijn nogal flink aan het verbouwen , althans de grote werkzaamheden moeten nog beginnen maar de tekeningen die we bij de gemeente hebben ingediend en wachten op bouwvergunningen brengt veel stress mee.. Dus misschien worden we daarom niet zwanger.. Of is er toch iets mis..😕 Ik zie enorm tegen de afspraak op 😞.. Morgen om 16.20.. De laatste keer dat ik bij haar was .. Was 2 weekjes na de miskraam voor controle.. Ppffff ik hoop dat ik een beetje kan slapen.. Morgen ochtend werken.. Is wel fijne afleiding.. Dan nog wat papieren afgeven bij de gemeente en dan naar de dokter.. Dus ja best druk allemaal dat weten we zelf ook.. En iedereen die zegt is het nu wel de goede tijd om aan kinderen beginnen.. Tja wie weet hoe lang het nog duurt.. En wanneer heb je er wel "tijd" voor.. 😉 Het is een lang verhaal maar ik vind het fijn dat ik het aan jullie kwijt kan..! Slaap lekker allemaal 😴 en veel liefs!! 😘
Sterkte straks! Het klinkt ergens dat die klachten ook wel uit spanning/angst zouden kunnen komen. Misschien zelf paniek of hyperventileren? Misschien ook die kant openhouden bij de dokter zo..
O wat verdrietig! Zodra je zwanger bent, denk je negen maanden verder he! Wat een verlies dan, als het mis gaat. Vind het heel rot voor jullie. Verstandig om langs de ha te gaan en te kijken of alles goed zit van binnen. En om je verdriet en zorgen te delen. Een miskraam is niet niets! Het kost tijd om dat te verwerken. Hopelijk lucht het je op, is alles goed en heb je over een poosje weer een positieve test. Dat wens ik je van harte toe! Dikke knuffel!!!!