Hallo Allemaal Ik ben zwanger van ons tweede kindje, de eerste is met een spoedkeizersnede geboren omdat ik pre eclampsie had. Ik ben nu 32 weken zwanger en alles is gelukkig goed! maar je hoort zoveel tegenstrijdige verhalen, ben toch een beetje bang dat ik het weer krijg en zie ook wel een beetje op tegen de bevalling. bij nr.1 heb ik geen een wee gehad dus eigenlijk is alles nieuw. Ik ga maar van het positieve uit dat het niet of veel later komt waardoor het een normale bevalling kan zijn maar toch. Zijn er meer met deze angst? Groetjes Newbeeb
Had zelf pre eclampsie,maar is mn eerste kindje. Bij ons in de vriendengroep hadden we dit jaar babyboom (4 baby's in 1 maand tijd) 2 vriendinnen hadden hun eerste zwangerschap zwangerschapsvergiftiging (HELLP) ze waren toen wel bijna aan het einde van de zwangerschap. Zij hebben nu beide een derde gekregen. Hun tweede én derde zwangerschap was zonder zwangerschapsvergiftiging...dus het kan makkelijk dat het nu wel goed gaat!
Je zult helaas moeten afwachten. De een krijgt t niet nogmaals en iemand anders wel. Ik heb t beide zwangerschappen gehad.