Strippen? En dan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giraf, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

A.s. donderdag moet ik weer naar de verloskundige, en mocht ik nog niet bevallen zijn, dan zouden ze me gaan strippen als ik dat wil.
    Op zich wil ik dat wel, ik wil alle kansen benutten om de bevalling op gang te zetten.
    Maar nou vroeg mijn vriend zich af of het niet verstandiger is als hij mee gaat, hij is bang dat ik niet meer zelf terug kan rijden of dat ik er veel pijn van ga krijgen ofzo.
    In eerste instantie zei ik dat het niet hoefde, dat het allemaal wel mee zal vallen, en dat het zo snel niet zal gaan, maar nu begin ik toch te twijfelen.
    Doet strippen zeer? Of juist achteraf meer?
    Zo'n vaart zal het toch wel niet lopen mocht het strippen bij mij helpen? Of kan mijn vriend misschien beter wel die dag vrij nemen en mee gaan? Pffff.... twijfel....twijfel.....

2. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik ben alleen naar de vk gegaan maar wist niet dat ze me zou gaan strippen wat dus wel gebeurt is en moest zelf nog naar huis rijden. Rugweeén kwamen wel op gang maar het was te doen! Het is per persoon verschillend hoe snel het vorderd dus ik zou zeggen, neem je vriend mee!! ;)

Of het pijn doet? Ook dat is per persoon verschillend. Bij mij deed het wel zeer ja.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het deed wel pijn, maar in verhouding tot weeen valt het enorm mee. Ik kon nog gewoon lopen en autorijden. Bij de derde keer strippen (was wel een gyn) kreeg ik weeen, maar nog pas 4 of 5 uur later hoor. Als het al wat doet dan is het niet meteen...

4. giraf

giraf Niet meer actief

Oke bedankt meiden! Heb net de verloskundige even gebeld en die zei hetzelfde. Ik ga dus gewoon alleen, en dan hopen dat het strippen helpt!

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik wordt morgen gestript en ga ook alleen. ;)
    Maar ik woon 2 minuten van de vk vandaan, dus dat moet lukken :D

Ik heb wel eens gehoord dat het bij mensen zo'n naar gevoel gaf dat ze er duizelig van werden, maar ach... die kans is klein denk ik.
    Naarmate de dag vordert zal je het wel voelen, voorweeen of echte!
    En we hopen op dat laatste natuurlijk :D

Succes!

Deel Deze Pagina