Iemand ervaring met Bevalcentrum West in Amsterdam?

Discussie in 'De bevalling' gestart door PinkSky, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkSky

PinkSky Lid

21 aug 2012
    59
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Amsterdam
    Is er iemand die ervaring heeft met bevallen in het Bevalcentrum West in Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam?

Hoor graag hoe mensen die bevallen is, of dat je het ook overweegt om daar te bevallen.

Bedankt!

Liefs

2. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou dat ook graag willen weten!!!

3. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen persoonlijke ervaring mee maar een vriendin van mij is daar bevallen (met haar eigen verloskundige) en zij was heel positief

4. PinkSky

PinkSky Lid

21 aug 2012
    59
    0
    0
    Amsterdam
    wat leuk wij zijn bijna op dezelfde datum uitgerekend. Maar jij ook interesse in Bevalcentrum West? Ik wel, woon er vlakbij. Maar wil weten hoe het mensen bevallen is ;)

5. PinkSky

PinkSky Lid

21 aug 2012
    59
    0
    0
    Amsterdam
    Niemand ervaring???

6. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Hallo, ik ben daar twee keer bevallen
    Vorig jaar en twee weken geleden. Ik ben heel te vreden
    je krijgt een heerlijke kamer en de service is ook heel goed. Ze zorgen echt voor je. De artsen en verpleging zijn heel aardig en prof.

7. Feline88

Feline88 Lid

12 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Weten jullie toevallig of er pijnbestrijding mogelijk is in beval centrum west?

8. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    ja, ik heb ook pijnbestrijding gekregen. je kunt een ruggenprik krijgen of je krijgt een infuus met pomp dan krijgg je pijnstillers. ik ben.toen bij lucas geweest en heb met een verloskundige gesproken. Kun jjj ook doen.

9. Feline88

Feline88 Lid

12 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dus je hoeft niet overgebracht worden naar de verloskamers als je een ruggenprik wilt? Ik wil graag naar de informatie avond. Maar die is de 21ste. Ik weet niet of ik die ga redden hihi

10. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Namosae, weet je zeker dat je niet gewoon in de verloskamers van het Lucas Andreas ziekenhuis bevallen bent in plaats van in het bevalcentrum? In het bevalcentrum zijn namelijk in principe geen artsen en ik heb begrepen dat je daar ook geen pijnstilling kunt krijgen.

Ik ben zelf in (om medische redenen) in het Lucas Andreas ziekenhuis bevallen.

Je zou even moeten bellen Feline want volgens mij ga je wel alsnog naar de verloskamers als je pijnbestrijding wilt.

Beval-ze!

11. Feline88

Feline88 Lid

12 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zoiets dacht ik al. Omdat je dus met echt alleen je verloskundige bevalt dan dacht ik. Ik wil in principe ook graag zonder pijnbestrijding bevallen. Maar vind het wel een fijn idee dat je gewoon in het ziekenhuis bent zonder een ziekenhuis idee. Het lijkt me zo beangstigend om met 10 cm en persweeën in de spits door Amsterdam te moeten rijden als er wat mis gaat bij een thuis bevalling.

12. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Dat is inderdaad een voordeel! En het schijnt erg mooi en goed te zijn.
    Al beval je poliklinisch in het Lucas ook in principe alleen met je eigen verloskundige en alleen als dit nodig is, worden er artsen bij betrokken.

Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina