Bruinbloed verlies nog voor NOD

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Elizabett, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabett

Elizabett Lid

6 feb 2011
    35
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb een vraag over mijn donkerbruin bloed verlies. Dat gebeurd inderdaad iedere keer weer een paar dagen voor mijn NOD. Dat is nog niet erg.
    Op gegeven moment komen er bij het afvegen hele kleine miniscule weefseltjes mee, stipjes, korreltjes maar geen grotere stolsels. Dit zet later door naar zwart bloed en steeds meer dat een tampon wel nodig is of een maandverband.
    Uiteindelijk krijg ik erge ongi krampen van een paar uur en het is weg.
    Waarom gaat bij mij steeds dat opgeblazen gevoel weg?
    Ik krijg deze direct na mijn ei en paar dagen voor dat ik een innestelling zou moeten krijgen gaat dat opgeblazen gevoel weer weg.

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Gr Eliza

2. Elizabett

Elizabett Lid

6 feb 2011
    35
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,

inmiddels heb ik weer bijna alle kleren bloed gezien. Van helder rood naar donkerbruin. Verder voel ik weinig, geen steekjes, pijntjes ezv.
    Het wachten is nu zeker op de echte doorbraak.

Ala hierin dus een soort herhaalpatroon zit, waneer is het de tijd om naar de dokter te gaan? Hoe normaal is dit eigenlijk?

Gr Eliza

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Eliza.

Dit is jou manier van ongesteld worden.
    Die korreltjes/weefseltjes/stipjes is het baarmoederslijmverlies wat opgebouwd word tijdens de cyclus en afgebroken word tijdens de menstruatie.
    Dat opgeblazen gevoel is onder invloed van hormonen.

Groetjes Ineke.

4. Elizabett

Elizabett Lid

6 feb 2011
    35
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo Ineke,

mijn manier van ongesteld worden?....betekent dat dus dat het bij mij nooit zo ver komt met het innestelling? Gaat het voor die tijd al fout? Maar dan vraag ik me af waarom al die kwaaltjes... De vraag is nu: maakt idere vrouw dit mee voordat het een keer lukt om zwanger te worden?

Ik kan me eigenlijk al niet meer herinneren hoe mijn ongesteldheid was (zonder kinderwens).

Bedankt voor het beantwoorden.

Gr Eliza

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Eliza.

Het is normaal dat je tijdens je menstruatie stukjes weefsel verliest.
    Dit wilt niet zeggen dat het niet tot een innesteling kan komen.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina