Verhoging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maryloes, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan heeft sinds ongeveer 2 weken 's avonds wat lichte verhoging, 37,7. Het is een mannetje die het sowieso altijd al vrij warm heeft en zit normaal gesproken op 37,5. Niet echt noemenswaardig dus, maar toch.

Hij heeft verder geen klachten, eet en drinkt goed, speelt heerlijk en er lijkt dus niks met hem aan de hand.

Ik ga sowieso morgen even overleggen met de ha, maar vroeg me af of iemand dit herkent?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet dat het bij volwassenen normaal is dat de avondtemp iets hoger is dan de ochtendtemp. Of dat bij baby's ook zo is weet ik niet, maar het zou kunnen.

Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als hij het verder goed doet.

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. En ik weet niet echt wat normaal zijn temp is 's avonds. Ik heb hem de afgelopen dagen getemperatuurt, omdat ik hem warm vond aanvoelen en toen kwamen we steeds op 37,7 uit.

Voor de zekerheid temp ik hem overdag ook nog een keer en zit hij op 37,4.

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik had van de week hetzelfde probleem; ons zoontje had 's ochtends 37.7 later werd dit iets lager...s avonds is de temp altyd op zijn hoogst zowel bij babys als volwassenen.
    Ik heb de HA gebeld; zolang hij goed drinkt, normaal ademhaalt (dus niet benauwd is), goed plast, geen puntbloedinkjes/vlekjes heeft die met een glas niet weg te drukken zijn en hij gewoon alert is, niet te warm gekleed (misschien te warme kleertjes aan voor dit weer?)is er niks aan de hand...als het nou langer duurde de verhoging moest ik ff contact weer opnemen (maar bij ons was het de volgende dag over)

Deel Deze Pagina