hallo iedereen onze kleine meid van twee weken oud, en een paar dagen, heeft haar dag niet vandaag denk ik, vanmiddag kregen we visite en toen was het mis nadat ze uit de wieg ging, huilen ze heeft eigelijk de hele middag niet weer geslapen ja een half uurtje volgens mij, ik heb liedjes voor haar gezongen en haar is slaap gewiegd maar dat hielp maar voor heel even, legde ik haar beneden in de wieg was ze 10 min later weer wakker wel raar normaal slaapt ze , is dit meschien de regelperiode? wie kan tips geven? hoe ermee om te gaan ik geef borstvoeding groetjes van Summer
hmm zou kunnen, het zouden ook al de beruchte darmkrampjes kunnen zijn. is jou kindje te laat of te vroeg geboren?; kan ook zijn eerste "aankomende" sprongetje zijn...al zou dat wel vroeg zijn is hij op tijd geboren.. misschien helpt een fopspeen, anders gaan je tepels eraan, je moet ze niet als troostbron gaan geven want daar heb jij alleen maar last van dadelijk. je hebt speciale fopspenen die de "tepel" na bootsen. dat zijn de combi spenen van difrax. heb ik in die tijd toen ik nog borstvoeding gaf ook bij mijn kleintje gedaan en dat hielp opzich wel.