Doen jullie hier aan mee?? Vorige week kregen wij daar een mail over en ik voel me nu een soort van verplicht iets te geven? En is dat voor bso & kdv?? Heb hier nooit eerder aan meegedaan...
Wij hebben voor het kdv een envelop met knutselopdracht gekregen vanuit de ouderraad. Voor de BSO niks. Wij maken de knutsel, maar verder geef ik niks aan de juffen.
Ik zou iets van een tekening of kaartje doen. Als de oudste nog 4 moet worden kan hij misschien zelf tekenen. Nog niet zo handig dan een blad vol schilderen in allerlei kleuren en dan zelf een bloem uit knippen. Steeltje er onder en blaadjes en klaar. Bij de jongste kun je handafdruk doen en dan een steeltje tekenen en blaadjes.
Mijn zoontje is 4,5 . Hij heeft een spuughekel aan tekenen maar ik kan het aan hem voorstellen idee voor de jongste is wel leuk.
Wij hebben mail van kdv gekregen met de vraag voor een vrijwillige bijdrage middels een tikkie link en om iets te knutselen. Doe alleen een bijdrage voor de rest niks. Geen zin om iets in elkaar te flansen.
Hier is dat elk jaar ene knutsel oid. Dit jaar ook. Moet er ook nog mee beginnen! Dit jaar een foto op / bij de locatie. Dat moet lukken.
Wij hebben niets gehoord vanuit de ouderraad maar hebben zelf iets kleins gekocht. De leidsters hier hebben best een hoge werkdruk en moeten heel flexibel zijn. We brengen onze jongste met het volste vertrouwen bij haar juffen. Dan is een bedankje wel op z’n plaats en het is voor ons een kleine moeite.
Dan doen je dat bij beide. Wat ook leuk is als je een heel klein beetje water in een bakje doet, stukje verf en wat afwasmiddel. Je knul moet dan zachtjes in het rietje blazen ennkrijg je grote bellen. Dat schuif je op papier en laat je drogen. Je hebt dan een hortensia. Steeltje tekenen en klaar
Ja ik vind dat soort dingen dus leuk haha. Een kleine attentie doet ieder mens goed toch. Ik heb een mandje met Kanjer wafels en theezakjes, folietje omheen, kaartje klaar. Vanuit de ouderraad hebben ze ook iets gemaakt.
Ik doe hier zeker aan mee. Zowel Voor de bso en kdv. Voor de bso hebben we een klein kratje bij de hema gekocht en een doos kleine tony chocolony en celebrations en die allemaal in het kratje gedaan. Dochter heeft een mooie tekening/knutsel gemaakt daar lieve tekst opgeschreven en klaar. Voor kdv hebben we voor iedere juf toblerone gekocht met een lief kaartje eraan. Kwam er even niet aan toe om met de jongste voetjes te verven.
Nou, als een verplichting zou ik het niet zien, maar het is toch leuk om de leidsters een bedankje te geven? Wij hebben zoals elk jaar een grote pot luxe chocolaatjes voor in de koffiekamer gegeven met een lief kaartje erbij.
Ik was gister helemaal verbaasd. Wist niet eens van dit bestaan af. Maar ben goed verwend. De meeste chocolade is al op. Zo lief. En dan leuke bloemhandjes van de kinderen
Natuurlijk is het niet nodig, ik kijk er niemand op aan als die niks geeft. Maar ik voel wel enorm waardering als men iets doet, al is het een tekening.
ja klopt. Dat is zeker zo. Hoeveel kinderen heb jij? Ik ben net weer startend na mijn verlof en verhuizing. Heb twee terug van voor mijn verlof. En krijg 3 baby’s vanaf januari erbij. Zo gezellig.
Ik heb er nu 10. Over 2 weken gaat er eentje terug naar zn eigen gastouder (zwangerschapsverlof), en in december neemt er eentje afscheid omdar hij 4 wordt. En dan krijg ik er half December 2 baby's voor terug
Beetje mosterd, maar toch een reactie: nee wij doen daar niet aan mee. Deels omdat ons kind op die dag niet naar de PSZ gaat (ook daar doen ze het), maar vooral omdat wij liever vlak voor de grote vakantie een kleine attentie geven, en wanneer onze kindjes vertrekken met 4 jaar. Beetje net als met Valentijnsdag zeg maar: waardering en/of liefde kan je ook op een andere dag laten zien, dan perse op die ene dag.