Oh nee, dat is snel zeg! Je zou bijna zeggen dat testen overbodig is, gezien jullie klachten en achtergrond. Veel sterkte!
Toch hoeft dat niets te zeggen. Mijn schoonmoeder heeft ook contact gehad met en had klachten die er bij passen. Maar toch negatief en mijn nog inwonende schoonzusjes ook negatief.
Het komt hier ook steeds dichterbij. 2 kinderen hadden beide afgelopen week contact met iemand die nu positief getest is (1 met de leerkracht, 1 op sport), en eentje daarvan heeft sinds gisteravond koorts en verkoudheidsklachten. Nu afwachten thuis met zn allen ...
We zijn nu getest en mijn man is positief, dus zal mijn test niet anders zijn gezien de symptomen. Ook dochter van bijna 14 was niet lekker dus ook getest. Zoon ziet alleen witjes. Die spierpijn is zo pijnlijk....
Hier komt het ook dichterbij helaas. Een collega (werk ik niet nauw mee samen) is positief. Een cliënt is goed ziek en krijgt dit weekend de uitslag (maandag nog nauw mee samen gewerkt, dinsdag kreeg ze klachten). Vind dat best spannend doordat ik risico patient ben.
Wat duurt het lang dat ze dan getest wordt, als ze dinsdag al klachten krijgt? En ze is 2 dagen ervoor als besmettelijk, dus dat zou jij al in quarantaine moeten?
Geen idee, volgens werk hoef ik dat niet. Zolang ik zelf geen klachten heb was er niks aan de hand.. Ja haar woning nam haar klachten niet serieus helaas. Deed het af als aanstellen...