Regels w.b `schokkende` foto´s.

Discussie in 'Over deze site' gestart door Senna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ben blij dat dit topic loopt. Kan ik mijn ei even kwijt

Ik vind die avatar dus echt volledig ongepast. Ik kwam de foto de afgelopen dagen een paar keer tegen in een topic, ik kende de voorgeschiedenis niet (wist dus niet dat het kind al dood was), maar elke keer liepen de rillingen over mijn rug.

Ik weet helaas zelf hoe verdrietig het is om een kind te verliezen. Ik heb geen zin om daar over op fora te praten. Ik concentreer me liever op wat ik wel heb dan op wat ik had kunnen hebben.

Ik vind de foto mooi als herinnering voor de ouders en als monument voor een kind. En als teken op een fototopic. Maar ik vind het smakeloos en onfatsoenlijk als avatar.
    Terwijl ik de foto's van handjes en voetjes juist mooi en ontroerend vind. Die zijn veel gevoeliger en symbolischer. En houden rekening met de privacy van het overleden kindje, dat nooit een stem gehad heeft en nooit een stem zal hebben. Ik vind dat van veel meer respect getuigen.

Overigens, ik HAAT de term 'vlinder' en 'vlindermama'.
    Mijn kinderen waren kinderen, vanaf de conceptie tot hun komst. Ze zijn nooit rups geweest en nooit vlinder geworden.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve meiden,

Jullie gevoel van alle kanten is duidelijk. Zoals Lotte eerder in dit topic heeft gemeld zullen we het in het team bespreken. Om te voorkomen dat de discussie uit de hand gaat lopen doe ik dit topic uit voorzorg dicht.

Elvira

Deel Deze Pagina