Uitslapen, alles in relax stand zeg maar. De kinderen kunnen zich dagen vermaken met de Duplo, en ik zit te haken of ga achter de pc en tussendoor wat huishoudtaken
ik wordt er ook gek van. de kinderen zijn ook toe aan mooi weer en wordt vreselijk chagrijnig van dit weer. gisteren 5x nat geregend en vandaag 1x een beetje. ik blijf binnen vandaag. Daymian is lekker druk met zn lego dus na wat opstart problemen vanmorgen gaat het nu wel. Alyssa is een ander verhaal, die verveeld zich de blubbers en krijg ik niet aan de gang met iets. alles is stom of heeft ze geen zin in, als het aan haar ligt hangt ze de hele dag op de bank voor de tv of tablet, maar dat mag van mij dan weer niet. morgen gaan we (als het droog is tenminste) even naar de kleedjesmarkt en daarna nog naar mn schoonouders. verder hoop ik vooral dat het droog wordt en dat ze lekker buiten kunnen spelen. vorige week waren de kids veel gezelliger door het mooie weer (en ik ook, haha). Waar blijft de zon???? We gaan vrijdag nog even een Moederdag cadeautje maken met de oppaskindjes en nog ergens deze vakantie koekjes ofzo bakken. Mijn inspiratie is na deze lange winter/herfst ook op, ik kan werkelijk niks meer bedenken. (wat erg vervelend is als je gastouder bent)
Bezoekje aan de kapper, even over het winkelcentrum struinen, spelen bij een vriendinnetje en ik bijkletsen met de moeder. Nu verven, straks samen koken. Spelletjes doen enz. Maar na 1 dag ben ik daar wel weer klaar mee
Op een druilerige dag en als we verder niets moeten, gaan we echt in de relaxstand. Kinderen wat vaker tablet/tv, uitgebreid in bad (ze zitten er dan gerust 1,5 uur in ), daarna lekker chillen en stoeien op ons bed. Gaan vaak wel even eruit voor een boodschapje. Naar binnenspeeltuinen gaan we eigenlijk nooit dus is dan ook een optie, of de vlindertuin of iets anders wat overdekt is.
Helaas ziet het er naar uit dat die druilerige dag 2 weken duurt, das een beetje mijn probleem. Een dagje compleet chill komen we goed door maar ik wil eruit haha. Zijn zondag wezen bowlen, gister wezen zwemmen
Spelletjes: Uno, mens erger je niet (haha), knutselen, Filmmiddav met popcorn, hut bouwen. Ik klink optimistisch, maar ik begrijp je gevoel hoor! De weersvoorspellingen voor volgende week beloven nog niet veel goed .
Zodra t droog is: naar buiten. Op visite ofzo Verder beetje binnen voor de tv, muziek aan, huishouden..
Precies en volgende week zitten we in een huisje en hebben we dus nog minder voor handen dan we thuis hebben
Maar dan heb je toch weer andere mogelijkheden daar? Binnenspeeltuin, zwembad, museum etc om te bezichtigen? Neem aan dat je bij goed of slecht weer sowieso niet de hele dag in het huisje zou zitten en dat je in een andere omgeving toch weer iets onderneemt.
Hier heeft vandaag mijn zoontje een vriendje op bezoek gehad en de oudste is naar zijn vriendje toe gegaan. Wij hebben hier gezellig cakejes gebakken, een film gekeken, lekker gebouwd met de lego en de oudste is de hele dag buiten geweest Kaplaarzen aan, oude kleding aan en gaan met die banaan. Ze hebben net heerlijk gedoucht en nu blijft hij logeren bij dat vriendje en zaten ze lekker op de Playstation. Morgen maken we snel een rondje op het winkelcentrum en dan gaan we lekker binnen een Pyama dagje houden. We hebben een kleine tent en die zet ik midden in de woonkamer op, ik haal wat lekkere broodjes bij Jumbo en dan gaan we nadat we lekker in onze Tent naar een Film hebben gekeken Picknicken in het midden van de woonkamer Vanavond kamperen we dus in de woonkamer Je kan zoveel leuke dingen doen als het regent, veel mensen willen binnen blijven maar waarom? Je smelt echt niet hoor van regen. Trek je oude kleding aan, kaplaarzen aan en ga lekker wandelen door het bos, ga plassen stampen en warm je daarna op met een lekkere kop thee. Heerlijk!
Hahaha zal vast wel mee vallen Nee echt, je moet het eens proberen. Als je de koppies van die kids ziet als je ze toestemming geeft dat ze gewoon nat mogen worden en lekker plassen mogen stampen, dat is echt zo leuk om te zien. En ja het is koud maar wat is er dan lekkerder om daarna in een warme douche te stappen en dan saampjes een kop warme choco of thee te drinken? Durf te wedden dat je dan niet smelt. Alhoewel, je zal wel smelten van geluk hihi
Hier hetzelfde probleem... Mijn man zou van dinsdag t/m vrijdag vrij zijn maar nu moest hij vandaag toch plotseling werken Vanochtend naar mijn zus geweest waar dochter met haar nichtjes kon spelen, net heeft ze assepoester gekeken en nu is ze aan het spelen met haar barbies. Zoontje vermaakt zich prima, al kruipend door het huis Die verveeld zich niet snel. Voor morgen hopen we dat het weer toch mee zal vallen (al lijkt het er niet op) Voor donderdag en vrijdag hebben we ook nog geen plannen eigenlijk... Ik denk een dagje overdekt speelparadijs. Wij willen zomer!
Mijn kinderen denken ook dat ze smelten.... Ik zei net voor de gein tegen mijn dochter, zullen wel lekker gaan spelen in het park. Je had haar moeten zien. Zal wel iets met opvoeding zijn Weet je, het is ook helemaal geen drama en de kids vermaken zicht prima. Alleen had ik me heel erg verheugd en veel meer voorgesteld van deze 2 weken en dat valt gewoon enorm tegen. Morgen schijnt in mijn hoofd de zon weer en zit ik weer vol ideeen hoop ik
Ik had ook liever de zon gehad, dit is natuurlijk ook gewoon triest om dit in de vakantie te hebben maar ik probeer er altijd maar het beste van te maken.
Hier hadden ze vanmorgen nog school (en eigenlijk koningsspelen, maar die gingen helaas niet door). Vanmiddag zijn we naar het Belasting en Douane museum geweest; was leuk voor de kids. We hebben een museumjaarkaart, dus kunnen makkelijk allerlei musea bezoeken.
Eergisteren bioscoop,gister ouderwets spelletjes en filmpje gekeken en tussen de buien door naar buiten en nog koekjes gebakken. Vandaag lekker gaan zwemmen. Morgen moet oudste optreden en verder tja, verveel me nooit. Wellicht met zijn alle ff goed opruimen, speelgoed sorteren _) Donderdag gaan ze bij oma spelen Vrijdag weer bios Weekend weet ik nog niet. Volgende week een dag dippiedoe als droog is. Museum kijken. Rest nog geen plannen
Vandaag ook naar buiten geweest, behoorlijk nat geregend. Maar ik kan echt niet hele dagen binnen zitten, en het lijkt er de rest van de week nog niet veel beter op te worden. Lekker warm aankleden en de deur uit. Daarna lekker warm badje genomen en filmpje gekeken samen. Heerlijk! Morgen ook rondje lopen door het centrum. Regen laarzen aan en muts op😄
Hier heeft de oudste vol overgave in de plassen staan springen en ze vond het zó leuk dat ze nu wil dat het de hele vakantie blijft regenen!