Half uurtje geleden af en toe een lichtflits. Nu regent het hier zachtjes en hoor ik het af en toe zachtjes rommelen. Ooh wat kijk ik toch uit naar een flinke langdurige stortbui. Volgens buienradar gaat het hier over een half uur a drie kwartier volledig los. Het is dat ik zo echt naar mijn bed ga, maar als het vroeger op de avond flink was gaan regenen dan zou ik zeker een wandeling zijn gaan maken. Heeft die verfrissende stortbui al iemand van jullie bereikt?
Hier hetzelfde ala bij jou, zachte regen, flitsen, nog geen knallen en dat is het... Over 15-30 min zou t hier moeten gaan gebeuren...
Hier waait het wel hard maar nog geen regen of iets. Buienradar zegt dat om 02.00 de hel openbreekt haha.
Yup veel regen hier! En waaien!! Ik zit op zo’n bungalowpark midden in het bos. Genieten! (Zei ze heel gemeend ) Al het water lijkt de grond niet in te komen. Stroomt over de weggetjes recht op de schaarse putjes af...
Ik lig ook net in bed. Maar hopelijk krijg ik toch nog een beetje ervan mee als het los gaat. Was bijna vergeten hoe het tikken van regen klinkt
Oh echt? Dat zou zonde zijn. Heb zelf geen ervaring met een zwembad. Ik zat te denken aan openbare zwembaden, die krijgen ook af en toe een regenbui.
Hier knalt en waait het flink. Beetje regen. Ik wou dat het verfrissend was, maar ik heb alle ramen en deuren moeten sluiten, dus nu is het hier alsnog stikbenauwd.
Wat wind, regen en hoor ver weg een beetje onweer. En volgens mij hebben we het meeste alweer gehad volgens buienalarm. Omgeving Rotterdam.
Hier in Zwolle niets, kom net van het werk, het is bloedheet boven, arme kinderen en wederhelft! Ik ben in staat om ze even allemaal onder de douche te zetten... net als ik zelf net heb gedaan... ik heb alle ramen op een kier gezet, mocht het zoals verwacht om 4 uur los gaan dan ga ik er wel even uit om ze dicht te doen als ze wakker worden.... ik moet eerlijk bekennen dat ik begin te wennen aan de warmte Alleen is het boven nu extreem warm! Niet te doen! Kom maar op met de regen!!! Het is niet om aan te zien hoe dood de natuur is!
Wij werden wakker van brandlucht... Zag dat het over een uur even flink zou moeten gaan regenen dus alle tuinkussens gauw binnen gepakt maar het is alweer wat afgezwakt zie ik net Straks valt er weer geen druppel zeker