Wat geven jullie aan de buren (of andere) mensen die jullie planten, post en huisdieren hebben verzorgd tijdens de vakantie? Ik wil graag iets leuks geven, aangezien ze met die warmte zo druk zijn geweest met onze konijnen een beetje koel hok te geven. Ik wil iets geven waar het hele gezin ( incl.2 puberkinderen) iets aan heeft.
Niets, want bij ons gaat het over en weer meestal nemen we iets mee van de vakantie! En dan vaak iets eetbaars/te drinken.
Niet onze buren.. maar schoonouders doen de hond altijd. We halen altijd een grote broodmand bij de bakker weg. En schoonvader is verzot op speciaalbiertjes, dat nemen we soms ook mee
Niets, dat willen ze niet. (Hebben moeten beloven dat we niets meer meenemen) Meestal nodigen we ze in de zomer een paar keer uit om te komen bbqen. En nu we gaan verhuizen gaan we ze wel iets geven als bedankje voor iedere keer dat ze voor de dieren hebben gezorgd. Nu gaan wij niet veel weg en zeker niet lang. Maar is enorm fijn als er gewoon goed voor je dieren wordt gezorgd.
Heb wel eens wat meegebracht, maar mijn schoonouders zijn nu ook aan het minimaliseren dus nu een taart
Ik nodig mijn lieve buurman die voor onze kat en planten zorgt altijd uit voor een lekker maaltijd hier en geef hem dan een setje plaatselijke biertjes, wijn of ander lekkers. Zo kletsen we de afgelopen weken bij en kan ik hem een blijk van onze waardering geven.
Niks. Gewoon dank je wel zeggen is voldoende. Van mijn oude buren kreeg ik chocola, maar dat vond ik dus echt niet nodig.
Wij wonen hier net en namen toen voor de buren een wijntje en olie mee. Vonden ze heel attent maar stelden meteen een over een weer principe voor. Heel prettig maar toch ook een netjes om dat even af te tasten.
Hier een jongen van 13 uit de buurt die voor onze pony's zorgt (eigenlijk alleen water checken ). Die krijgt een zakcentje en een reep chocolade. Toen hij jonger was en zijn moeder nog hielp kreeg zij een plantje/bloemetje oid
Een doosje merci. Nu is een hamster verzorgen ook niet heel spannend Maar wel fijn dat hij dan dagelijks even vers water krijgt en voer wanneer het op is.
Wij hebben zelf geen huisdieren, maar ik heb wel op de dieren van de buren gepast. Als bedankje kreeg ik een cadeaukaart. Heel lief, maar echt niet nodig.
Wij zorgen vijf weken voor hun huis. Buurman doet onze apk. Natuurlijk alles wat vervangen moet worden aan de auto enzo betalen wij wel. Maar dit werkt top!