Hier ook achterhoek maar hier hebben we 3 buien gehad die niets voorstelde tis wel afgekoeld gelukkig
Gisteren kon de korte broek nog s morgens. S middags konden we toch niet naar buiten vanwege de regen. Maar dit is wel even wennen. De jongste had vanmorgen zn jas zelfs aan haha.
Hier ook ja, vooral bij mn zoon moet ik er even weer aan wennen haha. Hier word het vandaag 20 graden. Af en toe bewolkt en soms een bui. Ik geniet even
Zoals ik al had verwacht, " storm " in een glas water. Gisteren kregen we code oranje en later weer geel maar vind het echt overdreven. Heeft wel goed gewaaid en wat regen en waaien doet het nu nog maar echt heftig kan ik het niet noemen. Nu weer heerlijk een strak blauwe lucht. Alleen de temperaturen omhoog en dan is het weer top. Hopelijk van het weekend weer lekker kunnen genieten op het strand. Heb ook weer een lange broek aan wat warm is het helaas niet.
Ik kijk naar buiten en ik zie regen en hoor onweer. Gisteravond weer onder een dekbed geslapen, tijdens de warme nachten had ik een laken.
Gister moest ik nog lachen om de lange broeken maar vandaag hebben wij ze ook weer aan Echt een enorm verschil gelijk Heerlijk
Het heeft hier eind van fee ochtend alweer flink geregend. Zon en dikke wolken wisselen elkaar nu af. Gister heeft het flink geregend. Gelukkig hebben we in de tent een vlonder. Savonds nog flink wind gehad, alles was buiten opgeruimd en de tent dicht gehouden dus op wat gerammel na geen last gehad. Gisteravond na het douchen pas de lange broek aan gedaan omdat het niet echt koud was maar vanmorgen meteen al aan gedaan.
Bij ons thuis is dat ook. Wij wonen ook bij het water en het ergste waait meestal over. Als het bij ons dan echt los barst is het verderop vaak nog veel erger.
Hier vanmorgen vroeg nog een flinke bui gehad. Nu heerlijk weer. Korte broek aan. Laatste dag kinder vakantiewerk gehad en bijna iedereen korte broek en tshirt aan. Was ook echt niet te koud, juist aangenaam. 22 graden nu hier.