Omgeving van Amsterdam. Hier heeft het vannacht geregend en 2 klappen onweer. Regen viel wel mee hoe hard, klonk als hard gedruppel.
Serieus... Ik ben ook zoooo blij!!! Mijn dochter lag voor de zoveelste keer bij mij in bed vannacht vanwege het feit dat haar eigen kamer een sauna is. Ze ligt altijd half boven op me. Al bijna 4 hè dus heel gewicht haha.. Vannacht toen ik de regen hoorde heb ik direct alles voor lief genomen want vanavond gaat ze weer lekker in haar eigen bed. Ik heb vannacht heel lang en heel veel regen gehoord
Er is hier niet veel regen gevallen. Vanacht rond 2 uur zag ik een flits maar ben weer in slaap gevallen.
Limburg ging het flink te keer vannacht. Ik werd om 6uur wakker van een enorme bliksem knal, momenteel 21 graden en de deuren staan lekker open! Alleen hoop ik dat het alsnog redelijk weer blijft, want na vandaag heb ik vakantie.
Midden Gelderland, hier begon het ergens vannacht te waaien, mijn man heeft lekker het rolgordijn iets omhoog gedaan zodat de wind er in kon en de hor niet kapot zou gaan. Ergens rond deze tijd zijn mijn man en dochter van bed gewisseld, ik geloof dat ze naar gedroomd had.... En rond 6:00 begon het te regenen, woehoe!!!! Heb op zolder de gordijnen even op zij gedaan omdat die naar buiten waaien. Weer in bed gekropen en zit nu al 20 min beneden met alles open. Heb de neiging om iedereen wakker te maken zodat alles open kan. Maar das niet lief...... vinden zij denk ik.... Het is buiten 19,4 graden en binnen 25.
Hier vannacht rond 1 uur even geonweerd met een paar druppels en rond 3 uur ging het los. Alle ramen aan de voorkant dicht gedaan maar achter open gehouden en rolgordijnen open gedaan. Even lekker buiten gestaan om af te koelen en heb daarna eindelijk even goed geslapen. Net voor alle ramen gelijk open gezet en de achterdeur, lekker doorwaaien temperatuur binnen is al 2 graden gezakt Wiehoe Zo even naar het huis van mijn ouders om te controleren of daar alles nog heel is en ook alles even een uurtje open te doen kan het ook daar even doorwaaien, wel zo lekker als ze het weekend terugkomen.
Hier echt maar een inieminie beetje regen. Werd er wel wakker van, wat is dat toch voor geluid. Wij slapen allemaal met onze ramen open dus het is wel lekker doorgewaaid.. als ze straks allemaal wakker zijn, zet ik nog even alles tegen elkaar open.
Hier (N-Brabant) meermaals wakker geweest door onweer (wind/donder/bliksem), maar regen ho maar. Heel even een paar druppels, de straat is ook helemaal droog. Net als elke keer de afgelopen maanden heeft de (echte) regen ons weer overgeslagen, en de natuur heeft het zo hard nodig Is ook nauwelijks afgekoeld, vanochtend 22 graden...
Ergens vannacht ging het hier helemaal los. Dikke regenbui en enorme onweer. Geen idee hoe laat het was, heb de rolluiken helemaal dicht gedaan en ben verder gaan slapen haha.
Hier heeft het wat geregend, niet echt veel en ook geen onweer o.i.d. De lucht voelt plakkerig, het kwik staat nog steeds op 21 graden. (zou oplopen tot 29 volgens de voorspellingen).
Er zal hier vast wel wat gevallen zijn, maar ik heb zo vast geslapen dat ik niks mee heb gekregen ervan. Vanmiddag heerlijk een hele grote wandeling maken...iets wat we niet deden met 30+ graden
Heeft hier vannacht en vroeg in de morgen wel geregend maar het zonnetje is er alweer bij en de temperaturen stijgen alweer
Hier vannacht tussen 1 en 2 lekker op het balkon genoten van onweer, frisse wind en zowaar wat regen. Geen stortbuien, maar genoeg om de tuinkussens naar binnen te halen. Vervolgens rond half 4 weer wakker omdat ik 2 wakkere kinderen had van de knallen. Nu is het zowaar fris genoeg om kippenvel te hebben, dat heb ik gemist
Rond 05.00 uur 2 keer een flinke klap onweer (de meiden werden wakker ) En toen ongeveer 10 minuten flink regen. Dat was het......