Regen, onweer, stortbui? Geef hier jouw weerbericht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hie is alles weer droog en de zon is er weer...

Terug naar de savanne vlakte maar weer. Tis allemaal dood hier. De hele omgeving...

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier nog steeds bewolkt. Heb de was maar voor de zekerheid binnen op gehangen.

moielle vindt dit leuk.
  3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vannacht geen idee, maar er stond een flinke plas water op het dak van de uitbouw dus het heeft wel geregend :roflmao:
    Nu al de hele ochtend droog en bewolkt maar geen drupje gezien verder. (Omgeving Rotterdam)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier is het vannacht echt goed te keer gegaan. (Bij Breda). Eerst veel gerommel en flitsen, daarna gelukkig ook veel regen en wind. Was heerlijk...
    Nu nog steeds een koel briesje af en toe. Alles staat nog open. Veel beter zo!!

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik twijfel ook nog.
    Ik twijfel ook nog. Wasmachine is bijna klaar...
    Eigenlijk zou er moeten zijn als Buienradar, maar dan "hang je was binnen of buiten" app ofzo haha

susanne85 vindt dit leuk.
  6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    vannacht geregend nu droog maar bewolkt wel een lekker windje 26 graden

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nou de bewolking en wind mag weer gauw weg hier. Niks aan zo. Een graad of 22 maar helemaal niet lekker.

Debaky vindt dit leuk.
  8. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Het heeft vannacht flink ge-onweerd. We zitten op de camping. Onze kinderen zijn vanuit de tent geëvacueerd naar de caravan :roflmao:.

9. rums

rums Niet meer actief

Vannacht onweer, regen en waaien. Nu bewolkt en waaien en het is aangenaam buiten! Kinderen hebben eindelijk weer een poos buiten gespeeld

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier regent het steeds een beetje. Das wel balen.

11. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Och ik had dit topic vannacht moeten zien! Halve nacht wakker geweest van onweer. Rond 1.00 begon het, half uurtje max. Midden in de nacht naar buiten om de hoes op de tuinset te doen. Was eraf gewaaid. Waaide ook flink! Toen terug naar bed maar was zo warm dat ik niet meer kon slapen. Tegen 3.30 sliep ik denk ik. En om 4.30 schoot ik overeind van enorme klap. Van mijn schrikreactie werd mini wakker dus toen had ik ook nog onweer in mijn buik haha. Al met al 3 uurtjes geslapen denk ik pffff.

Maar; het is nu veel frisser en ik ben vandaag vrij dus lekker rustig aan!

12. Manque

Manque Niet meer actief

Winderig en bewolkt. Ik heb net eindelijk weer een flink stuk kunnen fietsen :) Lekker, met wind tegen door de polder.

13. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Delft 2118B67F-44A2-4A23-8A42-8657788CBEA1.jpeg

Bubblez, Elena22 en Manque vinden dit leuk.
  14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  15. Nimue

Nimue Niet meer actief

Hier strak blauwe lucht en ergens in de 30 graden, geen regen voorspeld hier (gelukkig). Maar ik ben ook niet in Nederland:cool:

16. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Bewolkt maar nog geen regen.

IK WIL REGEN:cry::cry::cry::cry::cry:.

17. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Vanmorgen heeft het hier heerlijk geregend en nu is er af en toe zon. Beetje benauwd, voornamelijk binnen. Af en toe een lekker windje. Kinderen vonden het heerlijk, eindelijk weer in de tuin spelen.

18. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Wij zitten in de tent op de camping in Zeeland en het heeft hier flink geregend en geonweerd vannacht. Nu is het al heel de dag bewolkt en waaien we bijna de tent uit, waardoor het best fris is. Lekker kak, het is weeeeeeeken mooi weer, maar uitgerekend die ene week dat wij op de camping zitten is het dit weer.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind dit ook verschrikkelijk, die wind maakt het gewoon koud. Loop weer met een vestje aan en de kids stonden net te klappertanden bij het waterpret feest in de natuurspeeltuin :(

Dus zon kom maar weer terug en gooi de temperatuur maar weer wat omhoog want dit is 10x niets.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik verbaas me dr stiekem wel over dat mensen het nu koud vinden en met deze weervoorspelling in een waterbadje ofzo gaan.. echt weken heb je dr de tijd voor gehad en nu gemopper dat t koud is? Bijzonder..

Maargoed. Hier bewolkt en frisjes (23 graden) en ik Geniet met de hoofdletter G. Twee keer heeft het geregend overdag en ik hoop dat er nog veel en veel meer aankomt!

lloorrtt vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina