Regen, onweer, stortbui? Geef hier jouw weerbericht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier stond er een harde wind waardoor het hier echt niet lekker aan voelde gisteren, was gewoon koud en de kids hadden het na een half uurtje wel gezien bij de spettermiddag in de speeltuin :( Dat is toch niet leuk? En dan kan je zeggen '' stel je niet aan '' maar dat is het niet, wij zijn gewoon echte buitenmensen en houden gewoon van een lekker aangenaam temperatuurtje waardoor je lekker veel en lang buiten kan zijn.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    28 graden:eek: wij kwamen niet verder dan 23 graden met een koude wind helaas.

Nu is het wel heerlijk buiten, maar met het weer dat er nog aankomt blijft dat niet lang zo denk ik.

3. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.836
    113
    Vrouw
    Hier nu regen en onweer. Gaat niet lang duren en dadelijk gaan we weg. Voor het eerst in lange tijd nog eens een lange broek aangetrokken. :roflmao: ik neem wel een korte mee voor als het gaan opwarmen

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier vanmorgen eindelijk de langverwachte stortbui.
    De vooruitzichten voor de komende dagen zijn weer goed. Heerlijk! :)

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier was het gisteren ‘maar’ 22 graden. Zit echt wel verschil in per regio;)
    Overigens klaag ik niet hoor, ben gek op het zonnetje, maar de afgelopen weken waren voor mij echt even te gek en te zwaar

6. tuc

tuc Niet meer actief

Het was hier bijna lange na geen 28 graden. Het is hier niet boven de 21 gekomen en niet met zon maar met wind en bewolking, ik vind dat niet warm en zeker niet als je van 38 graden komt.

7. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Ik zal wel geen wxgt buitenmens zijn.
    Heerlijk dit weer, kan eindelijk fatsoenlijk buiten zitten. Kinderen hebben goed geslapen.
    Zo lekker een stuk met de hond lopen, hij mag al een tijd amper mee wandelen ivm de hitte.
    Van mij mag het rond de 20-25 graden blijven met af en toe een bui. Kan ik volgende week eens goed aan de slag met het huis in de verf zetten.

De afgelopen weken veel binnen gezeten, omdat het te warm was.

Ik hoop op veel regen in mijn regio, gisteren wel wat buien maar weinig warer.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

En ik snap nooit zo goed dat mensen zo kunnen zeiken over het weer. Te warm, te koud, te nat, te droog
    Je doet er serieus geen ene flikker aan :roflmao::roflmao: Accepteren, het beste er van maken en doooorrrrrr.
    Of emigreren naar een land waar je het gewenste klimaat hebt *zwaait*

Oh wacht en dan ook nog pissig op elkaar worden, en met elkaar discussiëren over wie wat vind en wat iemand zou moeten ervaren :roflmao:
    Ik heb een collega die elke dag een soort boze update plaatst over hoe verschrikkelijk ze de warmte vindt en dat ‘jullie de hele winter nooit mogen klagen over de kou’
    Woehahahaha hou op met me.

luca75 en suus1983 vinden dit leuk.
  9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Nee

Nee, snap dat het icm water dan te fris is.

Debaky vindt dit leuk.
  10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Nee
    Nee dat snap ik..
    Wat een verschillen dan he.
    Hier gutste het zweet gistermiddag weer naar beneden. Zo stikbenauwd.

Nou dames. Hier regent het!!! Kan het geen storm noemen. Maar ik geniet volop!! Alles lekker open (tot t binnenregende:() en heeeeeerlijk!

11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Hier is het lekker 21 graden en droog :)

12. Manque

Manque Niet meer actief

Oost Noord-Brabant. Het is hier net zachtjes begonnen met regenen. Het is niet benauwd, het is echt lekker aan het afkoelen. Kan nog steeds met de ramen open en blote benen op de bank zitten. Thermostaat binnen geeft 24 graden aan.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als er mensen nu in tentjes en caravans op de camping staan in NL, serieus neem maatregelen. Stormbanden, graaf een geultje, weet ik veel. Het kan echt heel erg heftig worden vanavond en vannacht , helemaal in de kustgebieden.

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Met 22 graden vinden wij het echt niet koud.
    Kan je tenminste wat leuks doen
    met 34 plus ga ik niet een dagje pretpark, dierentuin etc.

Hier nu nog volop zon
    Kinderen spelen nog lekker buiten rond 3 uur gaat het hier 'los' volgens buienradar

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #135 Debaky, 9 aug 2018
    Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    Eerst zien en dan geloven. Hoe vaak er hier voor de kust al is gemeld dat het zou los gaan of dat er een storm zou komen en er niets kwam. Neem het eerlijk gezegd niet zo heel serieus.

Hier zou het eergisteren ook flink gaan regenen rond een uurtje of 18:00, werd later verschoven naar 19:00u uiteindelijk heeft het rond 01:00u een beetje geregend en hoorde je in de verte onweer. Dat soort voorspellingen gebeuren zo vaak.

Maar we zullen zien

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Hier regent het nu.
    Niet mega hard, maar toch wel wat :)
    Amersfoort

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

De kust is wel groter dan dat kleine stukje land waar jij op leeft natuurlijk.

Vooral de Wadden, waar veel mensen op de camping staan, lijkt een voltreffer te worden.

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Joh dat meen je niet :rolleyes:

ik heb het alleen in mijn bericht over het stukje kust waar ik woon en je ook vaak dit soort voorspellingen hebt.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

:roflmao: Sure.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat sure? Jij praat over kustgebieden, ik woon aan de kust dus reageer over mijn kant van de kust. Heel grappig inderdaad o_O

Deel Deze Pagina