Iemand te tip voor mij.? 4 weken geleden had ik allemaal bultjes achter mijn oren. Huisarts zij zonne alergie. Zalfjegekregen en weg was het maar.... Het zat ook op mijn haargrens en daar smeren kan nog. Nu zit het onder mijn haar en ik word echt gek. Ik hoef maar te zweten en het jeukt en ik en jeuk is krabben. Zie het niet zitten om onder mijn haar zalfje te smeren dan lijkthet net of ik mijn haar niet was. Dus heeft iemand een idee om de jeuk en ieritatie weg te nemen. En je haar er nog goed uit ziet?
Ik heb psoriasis onder mijn haar. Omdat ik zwanger ben mag ik daar geen hormoonlotion voor gebruiken wat ik normaal wel deed. Ik gebruik nu deze shampoo en het werkt echt supergoed. Bijna geen jeuk meer en schilfers 90% minder. Wel goed op je hoofdhuid inmasseren, echt onder je haar en een minuutje laten intrekken voordat je het uitspoelt. Wat ook helpt bij mij is: - Haar om de dag wassen en niet dagelijks - Los laten opdrogen (geen fohn en niet vast maken) - Douchen met lauw water (niet te heet)
Hoopte op een huistuin middeltje omdat hij mij nu ook hormoon zalf had gegeven. Wassen met shampo doe ik 1x per week maar nu liefst helemaal niet. Heb mijn hoofd aardig kapot gekrapt.
Ik heb ook psoriasis. Rond mijn oren/haargrens gebruik ik een creme op basis van geitenmelk en om mijn haar te wassen gebruik ik een shampoobar met geitenmelk. Helpt heel goed, zeker de shampoobar. De creme heeft iets langer nodig om te werken maar het is een natuurproduct.