Onze dochter van 3 moet een bril Ben meteen bij onze "vaste" opticien (eyewish) gegaan, maar helaas was hier niet veel keuze voor haar Ze heeft een kleine maat nodig en daar is bij hun niet veel keuze in Bij een zelfstandige opticien is meer keuze, maar ik denk dat ik daar niet zulke hoge kinderkortingen krijg als bij eyewish Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van een bril bij een zelfstandig opticien? Heeft iemand tips voor leuke peuterbrillen? Alvast bedankt!!!
Bij ons hebben ze bij de pearl veel keuze en ook goede kortingen. Geen ervaring met kindjes. Me dochter is ook 3 en moet morgen weer naar de oogarts en grote kans dat ze ook een bril moet dus lees even mee. Heeft je dochter een - of + afwijking?
Mijn zoontje heeft sinds januari een bril (+6 en + 4,5) en hij heeft bij Hans Anders een keus kunnen maken. Zowat iedere week moeten we terug om de bril weer te laten verstellen, omdat hij (of z'n zusje) er te hard aan trekt.
Ze heeft haar bril voornamelijk nodig omdat ze aan beide ogen een behoorlijke cylinder afwijking heeft en als ze geen bril gaat dragen dan ontwikkeld ze hoogstwaarschijnlijk een lui oog Succes morgen!
Bij hans anders ben ik nog niet geweest, ga ik vanmiddag even kijken, dank je Heeft jouw zoontje ook een kleine maat? Mijn dochter heeft ongeveer maat 39
Ik heb werkelijk geen idee qua maat, kan me ook niet herinneren dat ze het daar over gehad hebben. Hij heeft gewoon een aantal brillen gepast en deze past 'm goed.
Staat volgens mij aan de binnenkant van een van de pootjes, maar verschilt denk ik ook wel qua merk en model
mijn zoontje was nog geen 2,5 jaar oud toen we bril voorgeschreven gekregen.ook vanwege cylinder. ik heb echt lang gezocht naar n kleine bril. viel wel tegen al die winkels. ik heb uiteindelijk bij specsavers n ronde bril gevonden die hem wel staat.het is al n keer kapot getrokken door zoontje.maar hij kreeg gewoon n nieuwe. hele lieve mensen die de bril in het begin 3 keer per week recht zetten. volgende bril nemen we r eentje misschien bij mijn brillen winkel met een lease kolibri kids club (iris optiek).ik wilde toen ook al maar ze hadden toen niet echt iets leuks vr mijn jongen. www.kolibril.nl
als tip: op de neus verstelbaar is handiger.en vr kleine kids hebben ze zachte neus dingentjes.weet ni hoe die heten.
Mijn dochtertje was ook net 3 toen ze haar bril kreeg. Bij Hofland optiek geweest en prima service (voor ons als brillenleek) en ook veel keuze voor haar. Echt een aanrader
Hebben jullie nog tips over waar ik op moet letten wat betreft de pasvorm? Ik wil hem natuurlijk niet te groot kopen, maar ik heb natuurlijk ook geen zin om over drie maanden weer een nieuwe te moeten aanschaffen
Onze dochter heeft sinds zet 1,5 bril, dure bril gekocht nou zo kapot. Dus naar pearl gegaan en daar konden we bril uitzoeken en werd voorledig vergoed door vgz dus had beter gelijk daar na toe kunnen gaan. Maar de bril die zet nu heeft is met dubbel schanierpunt dus pootjes zijn breder en zitten dus 2 schroefjes in aan beide zijde. En zo dus stevig, en we hebben met kleine neusvleugels om zo afzakken tegen te gaan, al is dit lastig omdat de neusbrug nog niet volgroeid is. Succes met je zoek tocht (wij hebben kleine maat bril gewoon laten bestellen)