Ik kom ff lekker klagen We hebben nu net 1 dag regen, maar ik ben het nu al zoooooo moe. Verveel me dood. Het hele huis is al grondig gepoetst. De baby spulletjes zijn gewassen. Alle boekjes heb ik al minimaal 3 x door gelezen, de enveloppen zijn geschreven. Ik heb geen auto kan dus nergens naar toe met dit weer. pffff en dan nog zolang wachten? zo dat lucht even op Nog meer mensen met een ongelooflijke baaldag?
hier ook regen vind het niet zo erg heb hooikoorts dus is wel even prettig om een dag minder te niezen
hahahahaha Ik vind het juist wel even lekker! Na al die dagen heet weer lees: dikke voeten en mega moe lijf! Vind ik dit heerlijk! Maar ik heb dan wel een auto....Maar ben de deur nog niet uit geweest, had genoeg te doen in huis....
Echt heel erg vind ik het niet maar wel jammer. Ik had graag naar buiten willen gaan met mijn dochter... Maar morgen mag van mij de zon weer schijnen! Eén dag regen is wel voldoende!
ik vind de regen niet zo erg,maar heb hier wel een mannetje lopen dat er stevig van baalt dat ie niet naar de speeltuin kan,beetje regen kan geen kwaad maar het komt hier met bakken uit de lucht. .....de tuin knapt er wel van op!
Zit toch heel de dag binnen.. Dus dan maar liever regen! Bij mooi weer zit ik dan maar te balen. En idd voor tuin en hooikoorts is het heerlijk!
Voor hooikoorts is het idd wel even lekker, en ook voor de tuintjes en de temperatuur. Bij ons in huis is het echt een broeikas, niet normaal. En warmte is voor mij ook direct: slecht slapen :S. Dus wat dat betreft even lekker. Vanmorgen buiten geweest, heerlijk! Als 't maar niet langer dan een paar dagen duurt en ik niet in de stortregen naar buiten hoef, want manlief heeft natuurlijk de auto mee naar het werk.
vind het wel lekker maar t moet wel voor t weekend stoppen hoor! ga een weekendje weg en vorig jaar (we doen dat ieder jaar rond deze tijd namelijk) hadden we zwaar slecht weer, mocht de pret opzich niet drukken maar toch is t leuker als t droog is! liefs marieke
bah bah ben het ook al zat het regent hier al de hele dag verveel me rot...normaal ga ik lekker in het zonnetje boekkie lezen beetje op het forum rondhangen...maja wat moet je nu...poetsen Mijn hondje heeft een allergie die te vergelijken is met hooikoorts, hij krijgt geen traan ogen enzo maar erge juik van de pollen dus die is ook wel happy nu ook al ligt ie super graag in de sun maja Vermaakse iedereen pffff
Heerlijk een dagje regen ( maar graag niet meer dan dat uiteraard ) De tuin vaart er wel bij. eindelijk eens een dagje niet sproeien... dus ik kan ook weer een half uur eerder naar bed. ( sproei altijd voor ik ga slapen , en gezien onze tuin moet het met de hand)
Voor de tuin is het idd wel heel hard nodig. En mijn man heeft ook hooikoorts dus voor hem is het ook wel ff lekker zo. Maar had graag nog ff in het zonnetje gezeten met een boekje. Nou ja dan het huis nog maar eens gaan poetsen.
ach het is niet slecht,t' is al zo lang droog geweest en we hebben de afgelopen weken al uitgebreid een voorproefje nemen op de komende zomer. Ik heb nu de kiddies voor de buis,en zelf heb ik lekker mijn huispak aangetrokken,onder het mom van ''gezellig'' ,hoef toch nergens meer heen vandaag.Maar ja,echt lang moet het niet gaan duren,anders heb ik er ook zo mijn neus van vol groetjes
Ik baal er ookal van Ik weet dat het heel lang droog geweest is en dat het goed is voor de tuin/land maar toch die regen verveeld zo snel! Liefs,Claudia
joepie , regen!Wij hebben weiland, groentetuin, tuin, alles was gortdroog. Laat maar een week regenen, alleen......vandaag hebben ze boven nieuwe kozijnen geplaatst.....iets minder handig met regen, wat een puinhoop! Hoogzwanger...pffff...hele slaapkamer moet nog gerestyled worden. Nu kan ik er niet mijn kraambed houden, nou ja ..we zien wel. Zitten blijven kleintje...nog eeeeven wachten....tot moeders kan kramen als een prinsesje...haha.