Wat doen jullie op een regenachtige dag als vandaag?? Martijn is er nog hangerig bij ook dus schiet ook zo lekker op..
Nu is mijn dochter al ouder ... Maar lekker kleuren, verf is echt een hit hier .. Duplo bouwen, toren maken van blokjes en dan omgooien ... Regen laarzen aan en stampen in de regen !!
Wassen draaien en opruimen. Ik ben bek af, ze heeft een wilde nacht gehad! Misschien ga ik vanmiddag nog even naar mijn broer & zus toe.
Wij gaan misschien later nog even naar Ballorig, maar ik ben eigenlijk zooooo moe... Het zal daar nu wel een stuk rustiger zijn, omdat de vakantie hier voorbij is.
Lekker binnenspelen, achter elkaar aan vangen...in de buggy met de kap erover...spuitjes halen vanmiddag ...en hopen dat er toch nog een beetje zon gaat komen
Op een regenachtige dag, probeer ik toch even ergens op bezoek te gaan want mijn zoontje wordt gek van een hele dag binnen zitten. En verder veel van verdieping wisselen ha ha ha.. eerst beneden wat spelen, dan boven en dan ook nog even op zolder. Zo kan ik hem nog een beetje rustig houden.
hier ook gewoon lekker op de grond laten spelen.... dan ff in de loopstoel. tussendoor slapen en boodschappen doen.... lekker in badje... balletje overrollen enzo
Hopelijk is Martijn straks beter te genieten,hij was vanochtend zo pieperig.. Niks was goed.. Ik denk dat ik de kleurpotloden ga pakken of een poging tot schilderen ga doen, hij vond er niks aan vorige keer. En verder maar even kijken in wat voor bui hij is.
Hier ook binnen spelen, duplo bouwen, knutselen, lottino spelen. En vanmiddag ga ik een muur in haar kamertje verven, dan zet ik haar in het ledikant met allemaal knuffels, vindt ze helemaal geweldig.
Nou het is hier weer feest... Emma werd brullend wakker en Martijn ligt nu ook te brullen in bed.. Gaat weer lekker. Maar goed deze dag komen we ook wel weer door, morgen gaathet vast beter.
ik blijf lekker binnen vandaag. heb gedouched de was gedaan stozuigen in de avond dweilen. de kleine slaapt nu gelukkig kan ik ff rustig koffie drinken als ze wakker is leg ik dr op de grond mag ze rond gaan kruipen