Regenachtige trouwdag

Discussie in 'De lounge' gestart door troeliewoelie85, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij zijn destijds in februari getrouwd en hadden dus ook een regenachtige dag, maar de foto's zijn echt prachtig geworden, ook die van buiten! De fotograaf gaf ook al aan dat het licht anders valt als het regent en je hele mooie foto's kunt maken, soms nog beter dan bij een stralende dag en het klopte. Wel zijn we wat nat geworden, maar dat maakte ons niets uit we hebben alsnog een prachtige dag gehad. Ga vooral lekker genieten!!!

2. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

We hebben doorzichtige paraplu's! Helemaal super dus! Het is nu al 90% geworden dus het wordt denk echt wel nat. Alleen vind ik het raar dat er dan bij staat dat de neerslag 0 - 1 mm is.. weet iemand wat dat betekend? Zonuren is momenteel slechts 1 dus ik ben benieuwd wat ze er morgen van maken haha.

Het zou vandaag ook heel slecht worden maar we hebben vanmiddag toch lekker kunnen wandelen! Hopelijk valt het dus een beetje mee!
    Uiteindelijk zal het toch een prachtige dag worden!

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Maak je niet teveel zorgen over wat het weerbericht zegt, dat veranderd toch elke 10 minuten ;)
    Sowieso, het zal een prachtige dag worden, of de zon nu schijnt, of het nu regent of sneeuwt, zoals eerder al gezegd, daar let je echt niet op, en das het laatste waar je aan denkt :)

Doorzichte paraplu's lijkt me heel tof, veel plezier ermee!

Grtjs

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, op onze trouwdag (eind mei) heeft het van 10 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds zo'n beetje non-stop geregend. Maar je weet wat je zeggen hè, met zoveel regen heb je een heel gezegend huwelijk :cool:.
    Wij hadden ook van die doorzichtige paraplu's en we hebben als binnenlocatie voor de foto's van tevoren iets geregeld bij een kwekerij voor mediterrane planten. Daar hadden ze het leuk ingericht, toch droog en stonden we tussen allerlei leuke planten, ze hadden mooie hoekjes en beelden, noem maar op. Die foto's zijn dus best leuk geworden al had het natuurlijk leuker geweest om buiten wat foto's te maken.
    Fijne dag!!!

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    om je een hart onder de riem te steken.. ik ben in juni getrouwd en dat was de eerste dag van een hittegolf.. het was toen ineens 35 graden de hele dag. Dat wil je ook echt niet! Alle gasten liepen te puffen en de activiteit die we hadden bedacht was ook niet echt leuk in de hitte terwijl we liepen te zweten. In het restaurant waar we gingen eten was het zo heet dat mijn moeder bijna van haar stokje ging en de helft van de gasten buiten voor de deur frisse lucht ging happen :( Op de foto's is ook duidelijk te zien dat mijn man zn pak helemaal uit zweet :(
    Dus troost je, zon is ook echt niet zaligmakend :)

6. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

hallo allemaal!

Ik wilde jullie even laten weten dat we een prachtige dag hebben gehad! Het was echt geweldig en DROOG!
    Alleen in de avond heeft het geregend maar toen zaten wij in het feestzaaltje!
    We hebben prachtige foto's bij het stadhuis en in het park kunnen maken!

Bedankt voor jullie tips! Het is inderdaad een van de mooiste dagen van mijn leven geweest!

7. Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! :D

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! :)
    xoxox

9. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL