Zit met smart te wachten op regen.... heerlijk om dan de boel even tegen over elkaar los te zetten. De plantjes in de tuin hoor ik ook al roepen om een beetje vocht. Bij wie regent het al????
nog niet maar binnen het uur giet het denk ik.. de lucht is zwart en windje begint al te waaien en rommelt ook in de verte.
Hier (zuidenwesten van het land) begint het net te regenen. Grote dikke druppels! Maar de temperatuur daalt nog niet echt hoor.
Ohhhhhh ik wil oooook!!! regen, wind, onweer, ALLES!!!! Net precies met smart buienradar gecheckt, maar niets wat deze kant al op komt.
ik stuur het wel die kant op... begint hier te lichtjes te onweren en ben er zo;n grote scheiterd voor
Ja regen!! Daar zit ik ook op te wachten, zou idd van pure wanhoop een regendansje willen doen. Ik zit in mijn bikini bij mijn nieuwe vriend, mobiele airco genaamd. En ik hoop dat het hier in het noorden ook lekker gaat plenzen. Want het is zooo warm..
Ook graag vermelden in welk deel van Nederland jullie wonen.... (stel je voor dat er allen maar mensen uit Limburg reageren en de regen niet eens het Noorden bereikt haha)
heb net op buienradar zitten kijken en ik verwacht pas rond 23.00 uur regen.. Misschien als ik een héél mooi dansje doe dat het eerder gaat regenen?
Haha zie het al voor me allemaal van die dansende dames allen dansend op het regendansliedje van kabouter plop!!!
Zuid west brabant giet het!! owjah en ook onweer erbij heerlijk. Koelt wel iets af hoor en het windje is geweldig
Hier in Woerden regent het nu flink sinds een kwartier, maar het wordt al weer lichter buiten. Het onweert wel flink
Door deze zin heb ik nog hoop: Komende nacht verlaten de stevige regen- en onweersbuien in noordelijke richting ons land. Stond op buienradar, dus ik hoop dat de wolken nog niet leeg zijn tegen de tijd dat het hier komt.
regen mag hier wel komen dan ga ik even gezellig naar buiten, maar onweer neeeeeeeeeeeeeeee laat dat de andere kant maar opgaan want ik ben ook zo scheiterdje!!
Hier is nog nog flink aan 't regenen. Ook heeft het geonweerd. Heerlijk, die verkoeling!Woon in zuidwest Nederland.