Hier in twente helemaal niets, en op buienradar te zien komt er ook niets!! Altijd hetzelfde hier, waarom wonen we hier eigenlijk?
hier ook midden van t land t word steeds donkerder en t regent af en toe het waait heerlijk en t rommelt heel erg
Ik kijk ook steeds, maar volgens mij schampen de buien net de grens van Drenthe om vervolgens via Friesland het land te verlaten. Mijn mooie Hortensia's en Vlinderstruiken hebben zo'n dorst. Anders moet ik ze zelf morgen maar weer natspuiten. Ik ben zelf ook aan verkoeling toe. Doe de laatste nachten geen oog dicht met deze warmte.
hier is t aardedonker (den haag), onweert het en regent het (regen niet zo hard, maar genoeg voor de plantjes)
Het regent in Zuid-Afrika.....(WK-Voetbal). Ik ben jaloers. Vriendlief en ik willen wel door de TV kruipen om even op dat voetbalveld in die regen te gaan dansen....
Hier in de omgeving van Rotterdam gaat het aardig tekeer Wat ik op buienradar kan zien komt er nog veeeeel meer aan de komende uren
Ik vind het helemaal niet zo warm meer hier. Geen regen nog maar ik vind het al aardig afgekoeld. Maar we zitten misschien net even anders in Friesland ( wij zitten zuid-west)
nu regenet het echt heeeel hard! met bakken uit de lucht, begint ook nog harder te onweren... alle lampen hebben we aan, anders zie je geen fluit
Hier in Breda regent het flink, pikkedonker en het rommelt! Heerlijk voor de plantjes Zit echt even te genieten!
tis geen regen hier maar echt een storm. hagelstenen die je echt stenen kunt noemen zo groot, kei harde wind, nu heel veel regen, omweer en ga maar door. ineens uit het niks was het er. o en donker niet normaal.
Hier is er niks te beleven! Geen regen, geen onweer, geen storm! Hopelijk komt het nog! Het begint al wel een beetje donker te worden!
hier net buiten gaan staan, heerlijk koel, wel onder een afdakje hoor hihi zalig die regen en onweer!