Hm, dat is nou ook niet de bedoeling. Dames doe de muziek van Plop maar ff uit. We houden even een korte pauze....
Poeh... blij dat we thuis zijn! Net een omleiding gehad (weg van den bosch richting helmond, langs het kanaal) want daar waren op een kilometer de bomen geknakt als luciferhoutjes! We reden via de paralelweg er langs en jee wat een chaos! Bijna thuis begon de storm weer... vind die grote bomen zo eng dan!
Toen jij dit schreef was er inderdaad nog niet veel gevallen maar nu is dat wel anders. Dit is een foto van mijn achtertuin om 21.10.
Ik woon ook vlak bij Breda en het is echt aan het spoken geweest hier. YouTube - onweer 03-07-2010 tilburg 21.15 uur
Hier regent het al anderhalf uur lekker door in rotterdam, de temperatuur in huis en op Boaz zijn kamer is al 3 graden gezakt
Hier onder de rook van Schiphol gaat het ook lekker te keer het is vooral flink aan het flitsen, donders minder. Ik vind het wel leuk hoor vind het altijd lekker knus. Gelukkig vind ons meisje het totaal niet eng maar vind ze het juist prachtig om te zien. Het leukste vind ze natuurlijk dat ze laat op mag blijven om naar de onweer te kijken .
Jeetje wat een enge lucht zeg! Hier in Doesburg, het oosten van het land is het droog... En alle buien gaan hier pecies langsheen. Dikke baal, want het blijft maar benauwd.
jeeempie tis een grote spookstad hier, echt niet normaal. keiiiiharde wind, keiiiharde onweer...... regen.. en we kunnen beide niet meer bellen. meer mensen hier last van?
Bij mn zoontje op kamer is de temp inmiddels gestegen naar 31 graden, zo warm is het er nog niet geweest.
Hier ook hozen en waaien. Nadeel daarvan is, dat alles dicht moet en het in huis helemaal niet meer te harden is:x
Ik Heb het nu wel weer gehad met die regen .. Ben zowieso meer een warmte zon mens dus heb echt een hekel aan dit weer,, hoop dat het morgen ochtend gewoon weer lekker warm en zonnig is ...
ik vrag alleen maar om een beetje wind. Een klein flitsje en dondertje mag er bij. Noodweer hoef ik nu ook weer niet. Meiden sterkte die in het noodweer gebied zitten
ja das welbalen, bij ons op de slaapkamer ook alles dicht gedaan ,en daar was t juist zo heeeettttt..... zit nu aan de eettafel, en de spetters vliegen om mn oren hihihi heb de buiten deur open staan en regen zo hard dat t gewoon naar binnen schiet
bij meer mensen t-mobile eruit???? ben bijna 32 weken zwanger en we hebben beide geen netwerk meer.. vink nie zo fijn idee :S
Hier in het noorden van Groningen nog niks. En zo te zien op buienradar gaan volgens mij de ergste buien aan ons voorbij.