Regendansje

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier is het dus net pas begonnen! Eindelijk! Beetje afkoeling, tenminste, ik hoop dat het gaat afkoelen haha... Hele dag geen druppel regen gezien en nu keihard!

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Volgens buienradar is het ook daar bijna voorbij...
    Hier alleen nog flitsen in de verte en wat gedruppel...
    Net even het balkon kunnen controleren.... Alleen een tafeltje omgevallen.. Valt me mee..

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nou dat eindelijk zal je snel weer terug trekken en dan had je gewenst dat t nooit was begonnen wij hebben vreslijk noodweer gehad vanaf 10 uur tot nu nu word t langzaam minder maar op buienradar staat dat we rond 2 uur nog een kleine onweer bui krijgen.

het was vreselijk t werd zwart buiten,t leek wel een wervelwind,en het regend branden overal hier in de buurt of water overlast en stormschade ben zooooo bang,dit heb ik in jaren niet meegemaakt

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik zit ook te trillen op bed met mn laptoppie op schoot.
    rond half 12 begon het een beetje te regenen en het ging steeds erger en erger en donderen en flitsen.
    dus ik dacht ga nog ff snel douche.
    kom ik onder de douche vandaan zie ik een huis (later bleek dat het een bedrijf was) in lichte laaie staan.

is de bliksem gewoon in geslagen.
    ik was echt ontzettend bang.
    stel het was bij mij ingeslagen.
    ben alleen thuis met de kleine.
    die lag lekker te slapen in haar bedje (nnog steeds trouwens)
    was had ik dan moeten doen als het hier was in geslagen.

ik moet er maar niet te lang aan denken geloof ik. pffff

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

whoei, nee idd niet aan denken.
    Ik kan ook niet slapen. Hier is het ook nog aant onweren en flink aant regenen. Buiten is het heerlijk nu, helaas kan hier ook geen een raam open. Vind dit weer niet erg (onweer hoeft voor mij dan weer niet). Maar nu is het echt super benauwd binnen, zweet me te pletter in bed, net zoonlief even met een koud washandje afgedaan want die dreef bijna zijn bedje uit :(. Slaapt gelukkig wel door het onweer heen. Zag op buienradar dat wij het hier bijna gehad moeten hebben, maar hoor en zie nog vanalles flitsen en donderen en regenen dus ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm we zouden om half 2 toch uit de buien en onweer moeten zijn. ben benieuwd, dan gaat toch echt alles tegen elkaar open, want dit is geen doen. Zelfs bij onze zoon.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kan me voorstellen dat het echt vreselijk was!

Maar hier was het maar voor heel even, hooguit een klein uurtje hard geregend en behoorlijk wat geflitst en dat was het. Hier was al gemeld dat het hier nu niet heftig eraan zou toegaan, vandaar dat ik blij was dat het begonnen was, alleen voor de afkoeling ;) Als ze hier ook zo'n noodweer hadden voorspeld had ik dat ook niet gezegd ;)

8. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik wil geen onweer meer!!!!!!!!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik ook niet! Het is hier nu al uren bezig en als ik buienradar moet geloven blijft het nog wel even zo door gaan, grr..

10. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier ist over; welke plaats zit je zo ongeveer truus?

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pff, ben blij dat het over is zeg. We hebben na mijn eerste post niet zo'n erge onweer gehad (het heeft doorgerommeld en geflitst), maar wel ontzettend veel regen rond 1 uur/half 2.

Maar pfff, ik heb lang niet zo'n onweer meegemaakt.

En ook hier: brandjes, wateroverlast, blikseminslag

En ook hier: Dochter heeft lekker doorgeslapen (fffffffffjoe)

12. Dana

Dana Niet meer actief

het was hier ook beestenweer, het flitste overal non-stop en het hield niet op, het ging (voor mijn gevoel) echt uren door.
    heel veel regen en het waaide echt zooooo hard, bomen liggen hier om, de buurman was zijn schutting weer aan het maken en ga zo maar door en dat ik nou kan zeggen dat het lekker afgekoeld is? neuh, helaas, het is nu alweer superheet :(

13. hier is het ook al weer warm...pffff

en er is hier gisteren een partytent 6X3 gesneuveld
    1 buis was er losgeschoten, en toen was het zo gepiept ;)
    nou ja nu komt die carpoort er toch :D

maar het was echt slecht weer.
    hopen maar dat het vanavond mee valt

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
  15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij zaten lekker onder de partytent toen het begon te regenen. Allebei helemaal blij vanwege de verkoeling en toen begon het te waaien...

Ik zeg nog, de tent mag tot windkracht 4 blijven staan, moeten we hem niet afbreken? Neeeeee, zegt manlief, het kan wel...

Nou... Hij had het nog niet gezegd of het begint me toch te waaien! :$ De tent kwam zelfs los van de grond en hij stond al met scheerlijnen vast. Dus als de wiedeweerga dat ding afgebroken, de stokken op het gras gegooid en de tent zelf in het tuinhuis gemikt. De stoelen erachteraan en toen stootte ik ook nog mijn teen, maar dat was niet zo erg. Tafel omgekeerd om het gras en gauw naar binnen.... Man, ik stond te trillen op mijn benen!

En het ergste is nog dat daarna mijn teen verschrikkelijk zeer begon te doen, die is dus gekneusd. Kan er bijna niet op staan en hij ziet nu helemaal blauw... :( En het is nu weer hardstikke warm...

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Doe vannacht nog maar zo'n buitje want die kleine heeft van 8 tot half 9 doorgeslapen .... Huh :( ..

Hoe kan dat toch dat die kids zo lang door slapen als het zo slecht weer is ? die uk van mij doet dit altijd hahahahah

Maar ben toch wel blij dat het zonnetje weer schijnt hoor ;)

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier was het om 00.45 begonnen met flitsen en nog geen paar min later begon het flink te onweren.

Daarbij ging het ook nog is heel hard regenen , en als ik kon horen zelfs hagel of de regen klonk gewoon zo hard.

En het heeft volgens mij wel tot 4 uur geduurd , lag gewoon stijf in me bed :p

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier stonden we gisteravond met een paar buren op straat en die zaten ook met smart op regen te wachten, eerst heel rustig maar later ging het harder regenen.

En onweren. Ik alle stekkers eruit getrokken (ben toch een beetje bang voor brand) Het ging aardig tekeer en ook erg lang, wel een paar uur.

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Vanacht om een uur of 1 - 2, barstte het onweer en de regen los. Het duurde niet heel lang, maar wel een paar flinke harde knallen.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje wat heftig zeg!
    Grappig trouwens. Ik ben geboren in Veghel. :)

Deel Deze Pagina