Regenhoes Bugaboo Donkey!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door izzikke, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Wie van jullie weet hoe ik de regenhoes van de Bugaboo Donkey over het zitje krijg?
    Toen ik vanmiddag uit de winkel kwam regende het dus ik wilde de hoes over het zitje doen, maar ik kreeg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Het leek of de hoes niet paste.
    Ik heb de gebruiksaanwijzing al bekeken, maar daar staat alleen in hoe hij over de reiswieg moet. Ook op internet kan ik niks vinden!
    Dus nu hoopte ik dat er hier wel iemand is die weet hoe het moet. :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je het doet zoals de beschrijving zegt van de reiswieg dan doe je het goed. Reiswieg en wandelwagen zit er namelijk op dezelfde manier op. De ring is hetzelfde gebleven en de kap zit er op dezelfde manier op.

3. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Ik zal het straks eens gaan proberen met het boekje ernaast. :-D

4. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Krijg het helaas nog niet voor elkaar! De regenhoes lijkt gewoon echt te klein. :p

5. fafje

fafje Niet meer actief

das bij de cameleon ook...lijkt te klein, maar moet je echt met mega veel kracht erom heen doen..ik deed dat dus nooti :D...

6. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Ik ben de regenhoes van de Maxi Cosi Mura gewend en die ging zo lekker makkelijk om het zitje! :p (was veel te groot voor het zitje)
    Zal nog eens flink aan de hoes trekken om hem erom te krijgen. Ik moet en zal dat voor elkaar krijgen. :-D

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik doe hem er boven goed omheen en onder laat ik hem gewoon hangen, komt toch niet veel regen en zn voeten komen nog niet tot onderaan ;) had ook geen zin om zo hard mn best te doen

8. izzikke

izzikke Lid

15 jan 2012
    47
    0
    0
    Dat had ik idd ook gedaan toen ik in een bui terecht kwam, maar t stoorde me toch dat het niet lukte. :p En met wind erbij waait hij omhoog denk ik als je hem niet vast maakt onderaan. ;)
    Maarrrr, met heel veel pijn en moeite is het me gister toch gelukt.

Deel Deze Pagina