Lieve dames Ik ben dringend op zoek naar een knuffeldoekje van happy horse. Het is een platte koe met een klavertje vier, rechts onder. Hij komt uit de collectie van 2007/2008 en is niet meer te krijgen. Happy horse heeft namelijk wisselende collecties en als het op is, is het ook echt op! Het is mijn zoontjes lievelings knuffel en ik wil dolgraag een reserve. Heeft iemand deze knuffel over???? Dan hoor ik het heel graag. Ik voeg even een foto toe. Liefs Ellenore
Hai! Nou ik kan je niet al te blij maken. Ik slaap zelf met een knuffel en deze moest na 24 jaar vervangen worden omdat hij kapot ging. Ik heb toen de koe gekocht. Ik wilde een reserve en heb via mp een tweede gevonden. Heb er dus twee maar wil mijn reserve eigenlijk niet kwijt, omdat ik niet denk dat ik ooit zonder knuffel ga slapen en ik al een keer heb moeten wisselen dus. Wel vind ik het belangrijker dat jouw zoontje zijn lievelingsknuffel krijgt als hij de zijne kwijt is ipv ikzelf. Misschien kunnen we telefoonnummers uitwisselen, zodat je me kunt bellen als je de jouwe kwijt bent, dan kan ik het nog een keer overwegen. In geval van nood heb je dan iets achter de hand. MIsschien staan ze nog meer op marktplaats?
Hoi Ireen Wat heerlijk om te lezen dat jij ook nog met een knuffel slaapt. Die wil ik natuurlijk niet van je afpakken. Gelukkig is mijn zoon hem nog niet kwijt en we waken er heel goed voor. Ik zoek gewoon verder, want ik krijg het niet over mijn hart om jouw knuffeldoekje over te nemen. Marktplaats heeft op dit moment nog niks te koop, maar ik houd het goed in de gaten. En wie weet zijn hier nog moeders die denken, verhip ik hem nog zo'n knuffel op de grote stapel liggen.. Bedankt voor je lieve reactie!!
Ja maar let wel, ik heb er 2. Dus 1 reserve. We kunnen er onze gezamenlijke reserveknuffel van maken bedoel ik. Voor als er nood is.
ik was op zoek naar zo'n zelfde koetje en nu heb ik ze gevonden via knuffelwebshop.nl. Deze heeft alleen niet het klavertje 4. Ik heb ze gemaild maar ze zijn voor de rest hetzelfde alleen deze hebben ze via een dealer van happy horse uit Spanje.