hoe oud was jullie baby toen hij voor het eerst lachte en dan bedoel ik niet lachstuipjes, maar het echte glimlachen. groetjes wendy
Lisa lachtte voor het eerst op 24 december! dat is zo mooi. Ik heb toevallig vandaag foto's geplaatst waarop ze lacht op mijn fotoweblog.
Hoi Wendy, Mijn meisje begon na 5 weken met lachen maar dan echt maar af en toe! Inmiddels is ze 4 maanden en lacht ze heel veel, erg leuk! Groeten!
björn lachte met net 1 maand oud voor het eerst naar zijn papa maar nu schatert hij de hele boel bij elkaar vooral als je wild + heel gek met hem doet moet hij zo hard lachen dat ik ook de slappe lach krijg. het gevolg is dat hij dan nog harde gaat lachen en zo gaat het dan een tijdje door wat ik wel prachtig vind want niets is zo mooi als de lach van je kind
Tsja ik kan het me nu al niet meer herinneren Iman heeft de eerste 2,5 maand bijna alleen maar gehuild, maar erna ging ze wel eens lachen... En nu schaterd ze inderdaad alles bij elkaar en lacht om alles en de hele dag hahaha
Isabelle lachte voor het eerste met 5 weken.. Geweldig! Ondanks dat zij ook veel huilde, wist ze ook af en toe een lachje te produceren. Nu lacht ze de hele dag door.. ze giechelt er ook echt bij, genieten.. En inderdaad, dan lach jij ook weer, en daarop reageert zij ook weer.. Ons zonnetje in huis
desmond lachte voor het eerst met 6 weken maar nog niet vaak en ook niet op commando haha en met 2 maanden lachte die naar alles en iedereen.
Silvester lachtte geregeld met 6 en een halve week. Nu lacht hij af en toe zo erg dat ik helemaal in een deuk lig om hem!
ze zeggen rond 6 weken, maar het kan ook al met 2 weken zijn. hier alleen nog stuiplachjes, alhoewel papa beweerd dat die al naar hem lacht.
dat zeggen alle papa's alleen björn deed het echt voor het eerst naar zijn papa dus ik kreeg gelijk van alles te horen van hele lief papa tot stoute mama enzo
Aimée begon met 6 weken echt te lachen. Nu is ze bijna 8 weken en ze schatert het uit. het is echt super om je kind zo te zien lachen. OOk al lachen ze ook naar de planten!
Jamie lachte voor het eerst toen we een weekje in Landal zaten, hij was toen 5 weken, nu lacht hij altijd. Hij wordt wakker, je kijkt naar hem en hij lacht, zoooo lief!
mijn zoontje is nu 7 weken, maar te vroeg geboren, hij was met kerst uitgerekend, ik weet niet hoe je dan nu moet tellen met de ontwikkelingen? dus ik zou ook niet weten wanneer hij dan zou "moeten" lachen volgens de ontwikkelingen? iemand enig idee? nu is het alleen nog van die lachstuipjes met name als hij heel moe is