wie kan mij vertellen wat er allemaal in een luier tas thuis hoort, ik heb mega veel lijsten van de uitzet maar niets over de luiertas! ik dacht aan luiers sudocreme verzorgingsmatje (zit al bij de tas) lotiondoekjes en wat nog meer?
hm, goeie vraag, toevallig hebben wij gisteren een luiertas gekocht. ik denk dat ik er nog een setje extra kleertjes indoe, of in ieder geval een rompertje voor luierongelukjes zeg maar. een extra knuffeltje, extra speentje en extra voeding. hhmm wel heel veel extra zie ik , maar het lijkt me denk ik wel handig. tenslotte weet je maar nooit wat er gebeurd onderweg. ligt er misschien ook aan waar je naartoe gaat zeg maar. voor tijdens een boodschap ofzo zal ik het echt allemaal neit meenemen maar voor een dagje weg weer wel! tja misschien slaat het allemaal nergens op maar ik kom er straks denk ik wel achter als die kleine er is. ben benieuwd wat de ervaren moeders zeggen... joyce
ik ben tijdlang gastouder geweest, toen ook van een kleintje, ik nam altijd mee: 2 luiers extra kleertjes voeding speen flesje lotiondoekjes verschoon matje plastic luierzakje (omluier in te doen als je geen vuilbak in de buurt hebt) dat was zeg maar voor een paar uurtjes weggaan
Wat ik altijd meeneem in mijn luiertas: -Setje Kleertjes -Rompertje -Voldoende luiers -Lotiondoekjes -Spuugdoekje -Slabbetje -Voeding -Speentje -Een paar boterhamzakjes om evt vieze luiers in te doen En dan ligt het er natuurlijk wel aan waar ik naartoe ga he? Als ik even naar de supermarkt ga neem ik die tas niet eens mee