Regenhoes trampoline

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door germar, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Wij hebben een trampoline inclusief veiligheidsnet 180 cm gekocht.. Nu willen we er een regenhoes bij kopen, maar waar koop je deze? Dit zou dan een regenhoes van 183 cm moeten zijn. Ik heb t nog niet goed kunnen vinden op internet.
    Wie weet dit? Alvast bedankt

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bestaat dat ? sorry kan je er niet mee helpen, maar vraag me ook af of dat wel bestaat.. hier ook een 180 cm trampo maar die staat gewoon lekker te spoelen als het regent..

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
  4. adi

adi Niet meer actief

Eehh waarom?? ( in ieder geval, in de gebruiksaanwijzing bij onze trampoline staat het dat ie volledig bestand is tegen regen, sneeuw, vorst enz.)

Hij heeft de hele afgelopen ellenlange winter in de tuin gestaan en heeft niks geleden.

Maar voor mensen die zo'n hoes hebben: is dat aanbevolen voor jullie trampoline? En doe je hem dan altijd bedekken 's avonds of als je weggaat ed? ( voor het geval het gaat regenen). Lijkt me echt onhandig met dat enorm ding.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Ik had er een hoes bij (zat bij de prijs in), maar heb het ding nooit gebruikt. Eèn keer een poging gedaan, maar was er snel klaar mee. We hebben namelijk een veiligheidsnet om de trampo heen en om de hoes over het springgedeelte te krijgen, moest ik dus kruipend met dat stuk zeil over dat verende geval heen; NIET lollig:)

Dus daahaag hoes. De regen loopt gewoon door het springgedeelte heen weg, is namelijk niet waterdicht hè;)

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Die hoezen hebbn ze eigenlijk wel overal, ook op internet. Google maar eens beschermhoes trampoline.
    Wij hebben er wel een hoes bij gekocht (craenenbroek). Maar dit hebben we puur en alleen gedaan voor in de winter. De kids weten dan dat er niet op gesprongen mag worden (door vriesweer kunnen de veren kapot springen als je erop gaat).

Deel Deze Pagina