Wij hebben een hele leuke en mooie babykamer gezien bij gardo .. Wij kwamen t kamertje tegen op de site van gardo en natuurlijk zijn we daar wezen kijken hoe die in het eggie eruit ziet ... Helemaal super en als het aan mijn vriend ligt hoeven we niet meer te kijken naar andere kamertjes Hebben hier nog mensen ervaring met Gardo ?
Deze... http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer-gaby-laden-p-924/ Al vind is dees ook super! .. Maar vriend lief vind 'm te wit... En hij heeft liever iets met glas of nou ja plastic http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer-basic-p-595/
Wij hebben ons kamertje ook gekocht bij Gardo en we zijn erg tevreden, het kamertje kwam een maand eerder dan afgesproken (ze belden wel of dat uitkwam). De kamer was helemaal netjes (geen krasjes oid). En de dames in de winkel zijn erg vriendelijk.
Wij zijn dan vorige week naar Hilversum geweest.. Ze kwam eerst even bij ons om ons er op te wijzen dat de baby en peuter kamers boven waren... Ze lieten toen ons rustig rond kijken en na 15 minuten kwam ze bij ons met de vraag, of ze kon helpen echt super .. Ik heb echt een hekel van die opdringerige mensen... Of die gelijk op je af komen lopen en vanaf het begin met je meelopen naar alle kamertjes .. Bleghh ... Ik heb net al even een mail de deur uit gedaan met de vraag wat de levertijd is van het kamertje..
Wij hebben ook een kamertje van Gardo, afgelopen zaterdag opgehaald! En ik vind het kamertje mooier dan in de winkel! Helemaal tevredden dus!
Hier ook kamertje en wagen bij Gardo gekocht. We bedachten ons nog wat de wagen betreft, dus die hebben we nog geruild. Geen problemen gehad, ook niet met het kamertje. Ze hebben wat meer keus dan Babydump, vonden we, prijzen zijn om het even.
Hoi, wij hebben ons kamertje gekocht bij Gardo! en ook nog hetzelfde kamertje haha.. Er staan foto's in mijn album. Wel was er een knopje beschadigd van het wandplankje, even een mailtje gestuurd en 2 dagen later had ik via de post een nieuw knopje. Goede service dus ook!
Heb mijn kinderwagen bij gardo besteld.. heb van september tot februari moeten wachten. Beetje vage mensen toen we er telkens achter aan gingen bellen.
wij hebben ook de babykamer bij gardo gekocht. superservice. ze hebben zelfs geholpen met de spullen in de auto leggen. het kamertje zag er goed uit. ik zou alleen niet zo snel meer een commode kopen waar het plankje al aanvast zit. (alyssa heeft haar hoofdje er al een keer tegen gestoten toen ik haar pakte) verder is alles super. liefs doris