Ervaring met gardo (babykamers)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door novmama, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben een hele leuke en mooie ;) babykamer gezien bij gardo .. Wij kwamen t kamertje tegen op de site van gardo en natuurlijk zijn we daar wezen kijken hoe die in het eggie eruit ziet ... Helemaal super en als het aan mijn vriend ligt hoeven we niet meer te kijken naar andere kamertjes :)

Hebben hier nog mensen ervaring met Gardo ?

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Geen ervaring (nog), maar erg leuke kamertjes!
    De 2 duurste vind ik het leukst.... En jij?

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
  4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben ons kamertje ook gekocht bij Gardo en we zijn erg tevreden, het kamertje kwam een maand eerder dan afgesproken (ze belden wel of dat uitkwam). De kamer was helemaal netjes (geen krasjes oid). En de dames in de winkel zijn erg vriendelijk.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hier ook een kamertje van Gardo. Ben super tevreden!

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij zijn dan vorige week naar Hilversum geweest.. Ze kwam eerst even bij ons om ons er op te wijzen dat de baby en peuter kamers boven waren... Ze lieten toen ons rustig rond kijken en na 15 minuten kwam ze bij ons met de vraag, of ze kon helpen :) echt super .. Ik heb echt een hekel van die opdringerige mensen... Of die gelijk op je af komen lopen en vanaf het begin met je meelopen naar alle kamertjes .. Bleghh ...

Ik heb net al even een mail de deur uit gedaan met de vraag wat de levertijd is van het kamertje.. :)

7. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben ook een kamertje van Gardo, afgelopen zaterdag opgehaald! En ik vind het kamertje mooier dan in de winkel! Helemaal tevredden dus!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er super uit!

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Hier ook kamertje en wagen bij Gardo gekocht. We bedachten ons nog wat de wagen betreft, dus die hebben we nog geruild. Geen problemen gehad, ook niet met het kamertje. Ze hebben wat meer keus dan Babydump, vonden we, prijzen zijn om het even.

10. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Hoi, wij hebben ons kamertje gekocht bij Gardo! en ook nog hetzelfde kamertje haha..
    Er staan foto's in mijn album. Wel was er een knopje beschadigd van het wandplankje, even een mailtje gestuurd en 2 dagen later had ik via de post een nieuw knopje. Goede service dus ook!

11. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Goede smaak ;) :D Weet je ook wat de levertijd was/is?

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Had je even een pb moeten sturen, had je hier een bakkie kunnen komen doen ;)

13. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    hihi kom je nu mee ;)

Babykamer is trouwens besteld.. :) ...

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb mijn kinderwagen bij gardo besteld.. heb van september tot februari moeten wachten.
    Beetje vage mensen toen we er telkens achter aan gingen bellen.

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben ook de babykamer bij gardo gekocht. superservice. ze hebben zelfs geholpen met de spullen in de auto leggen. het kamertje zag er goed uit. ik zou alleen niet zo snel meer een commode kopen waar het plankje al aanvast zit. (alyssa heeft haar hoofdje er al een keer tegen gestoten toen ik haar pakte) verder is alles super.

liefs doris

16. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Novmama: die 2e van jou vind ik het leukst!

Deel Deze Pagina