Hallo We hebben na lang wikken en wegen gisteren toch een maxi cosi gekocht. Mocht die van mijn nicht wel lenen maar die was helemaal stuk bij de voeten zagen we deze week. (nog niet eerder zo goed gekeken he) Nu hebben we een maxi cosi zonder regenhoes niet echt aan gedacht in de winkel. Ben je die echt nodig of kan je gerust zonder Groetjes
Ik vind niet dat je die nodig hebt. Bij ons blijft de autostoel in de auto, en gaat die niet op het onderstel van de kinderwagen. Ik vind dat niet goed voor de rug van het kindje zo lang in zitstand terwijl hijzij dat nog niet kan. En in onze auto regent het niet dus geen hoes nodig.
Ligt eraan hoe je alles doet... wil je hem af en toe op het onderstel van je kinderwagen zetten, dan is het wel handig... Moet je regelmatig ff een aardig eindje sjouwen met de MC van auto naar binnen en omgekeerd, dan kan het ook wel handig zijn, enz. Ik heb er gewoon een regenhoes van prenatal bijgekocht, was 9 euro geloof ik.... Vond ik nou niet een bedrag waarvoor ik dat zou laten.
Ik heb hem later ook bijgekocht. Is toch wel handig hoor. Ook als het pijpenstelen regent en je perse met de auto moet.
Wij hebben wel een regenhoes gekocht, maar nooit gebruikt. Ligt er idd maar net aan waar je de maxicosi voor wil gebruiken. Met wandelen enzo pakken wij altijd de kinderwagen, en de maxicosi is hier echt voor in de auto. En die auto staat altijd gewoon bij ons huis geparkeerd, dus voor die paar meter gebruiken wij 'm niet.
Dank je wel Wou inderdaad ook gewoon voor de auto gebruiken en anders niet. Ben niet iemand van de korte boodschap.
Wij hebben 2 auto's en dan versleep je de maxicosi toch best wel. En tot een maand of 4 droeg ik Eva vaak met maxicosi en al naar binnen en weer naar de auto. Op het onderstel gebruikten we de maxicosi ook wel eens als we een kort boodschapje deden en Eva in slaap was gevallen in de auto. Dus ja, ik vond een regenhoes wel handig. Voor 5 euro ofzo bij babydump, een universele, werkte prima!