Hoi allemaal, Ik vraag me af of ik een regenhoes moet kopen voor over de kinderwagen, en of je die uiteindelijk vaak gebruikt? Ik kan me voorstellen dat het handig is als je ineens wordt overvallen door regen, maar in principe ga je toch niet wandelen als je denkt dat het gaat regenen (wij wonen buitenaf dus doen sowieso veel met de auto). In de babywinkel waar ik was had je namelijk een aparte voor de kinderwagen, de wanderwagen en de maxi-cosi. Dan moet ik er dus gelijk 3 aanschaffen! En zijn er verder nog spullen waarvan jullie zeggen: 'dit moet je ABSOLUUT hebben' of juist 'Dat was nou zonde van mijn geld' Zoals magnestronsterilisator, buikdrager.. Groetjes Lisette
voor een paar euro hebben ze een fijne bij de hema.ik gebruik hem voor de cosi ,de wagen en de buggy,het is wel erg fijn om te hebben hoor!,
Bij ons zat er een regenhoes bij (voor de bak) niet voor de buggy. Ik denk dat ik t.z.t wel een hoes haal voor de buggy, lijkt mij toch wel handig. En voor maxicosi lijkt mij onnodig. Dat is een autostoeltje en moet je eigenlijk ook alleen in de auto gebruiken.
Bij mij zat er standaard 1 bij voor de wandelwagen, niet voor de bak. Dus ik heb er nog 1 bijgehaald voor de bak. Qua kosten valt het mee, zijn dingen op babygebied die ik veel duurder en minder noodzakelijk vind.
Ik gebruik hem (helaas) best vaak, maar ja ik heb dan ook honden die gaan met weer en wind uit. Verder loop ik vaak in de regen als ik boodschappen moet doen. Heb hem altijd bij mij eigenlijk. Ik heb geen regenkap voor de Maxi cosi, als het echt hard regende deed ik even de zonnekap op. Ik gebruik hem niet echt voor wandelen, alleen van de auto naar de voordeur zeg maar.