Ik ben erg blij met de grote spuugdoek van Nutrilon die in een van die 'blije dozen' zat. Ik zou er graag nog een paar willen hebben, want ik gebruik hem zo veel dat hij meer in de was zit dan niet . Zijn er misschien mensen die hem niet gebruiken en over hebben? Bekijk bijlage 159813
ik heb er nog 1 gevonden voor verzendkosten mag je hem hebben. Pb me maar als je belangstelling hebt.
ik heb hem hier ook nog liggen in de kast maar wordt niet gebruikt. mijn zoon is nu bijna 1 dus zoveel flessen worden hier niet meer gedronken laat maar in PB weten waar hij heen kan. dan stuur ik m je zsm toe
Even omhoog, ik ben hartstikke blij want ik heb er dankzij deze twee meiden twee bij. Ik wil alleen even zeggen dat als er meer mensen zijn die er een over hebben, ik nog steeds interesse heb
Als TS genoeg heeft, houd ik me ook aanbevolen. Wat een fijne doekjes, maar mijn meisje spuugt zoveel, de doekjes zitten eigenlijk altijd in de was...
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/283173-iemand-hier-blij-mee-maken-kandeel-tut-fp-slabber-nutricia-doek.html#post10196725 Hier word er eentje aangeboden