Regenjas

Discussie in 'De lounge' gestart door liefkleintje, 6 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    492
    83
    Ik heb er pas een van killtec gekocht. Water-en winddicht en ademend en hij is gedeeltelijk gevoerd met fleece (op de borst en rug). Ik heb echt bewust gezocht naar een jas die zelfs bij een hele dag stortregen droog blijft en die ademend is, omdat ik veel moet fietsen en niet met klotsende oksels wil aankomen :). Vind het vooral fijn dat hij wat getailleerder is en tot op de knie valt.

Ik heb ook nog een regenjas van America today, maar vind hem toch niet heel fijn op de een of andere manier.

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dank voor de tip :)

Youtan vindt dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb een hekel aan dat goedkope regenjas materiaal, is zo zweterig. Ik heb dus een gore tex regenjas van haglofs (gekocht met 70 % korting, toen was het wel te doen ;)) voor als ik echt heel lang in de regen moet wandelen. Voor gewoon een buitje draag ik het liefst een softshell met lichte fleecevoering, die draagt ook prima als tussenjas bij droog weer. Ik heb alleen een nieuwe nodig, want die van mij is me momenteel iets te strak en dat draagt niet fijn. Ik lees dus even mee ;).

4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.894
    113
    Vrouw
    Ik heb er een van de decathlon waar ik een fleece kon inritsen, dus voor verschillende temperaturen ideaal.
    Ik heb ook een fijne van de zizzi, die is wel niet zo heel dik

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.704
    113
    Ik heb een 3 in 1 parka van Distrikt Norrebrø. (Binnenjas is eruit te ritsen en los te dragen). Bij een echte hoosbui blijkt hij niet helemaal waterdicht, maar in een gewone hollandse regenbui voldoet hij prima.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik ben ook opzoek..
    Bij hema hadden ze hier helaas niets en hebben geen America today.
    Ik zoek een jas die het liefst iets langer is, zodat het op de fiets ook enigzins beschermd.

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik zag vandaag iemand op het schoolplein met een regenjas van de Decathlon. Die heb ik nu ook, maar is heel dun.
    Ik zag bij haar sowieso teddy in de capuchon. Weet niet of hij verder ook met teddy is. Zie hem ook niet online. Misschien vrijdag even naar de winkel :)

Voor de jas van Zeeman was ik te laat. Was in de winkel gaan kijken (toen was alles online nog op voorraad)
    Daar was het of 38 of 44. De ene te groot en de ander te klein. Dus dacht ik, nog in de winkel, bestel ik hem gelijk online. Alles weg!

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb de zeeman jas geretourneerd, vond m te kort voor op de fiets.

Deel Deze Pagina