Binnenkort het eerste kinderfeestje. Wat geef je aan een 4-jarige jongen? Wat is qua bedrag normaal? 5-10 euro? En tips?
Iets van cars of iets met dino's. Bij de action hebben ze ook leuke cd's voor een klein prijsje. Voor een kinderfeestje geef ik meestal 7,50 uit. Een euro meer of minder kijk ik niet naar. Meeste ouders doen rond dit bedrag.
Laatst moest ik ook wat voor een kinderfeestje kopen. Was wel voor een meisje. Heb voor 5 euro wat gekocht, had drie cadeautjes kunnen kopen.
Bij kruidvat, trekpleister, dirx hebben ze vaak ook wel leuk betaalbaar speelgoed. En nu met sinterklaas in aantocht zijn er genoeg winkels die onder het kopje 'schoenkadootjes' heel veel dingetjes hebben voor niet zo veel geld. En qua tips: Je oudste is nog wel geen 4 maar kijk een beetje naar wat hij leuk vind misschien?
bunchy ik ben helemaal fan van Lobbes, daar zijn zoveel leuke dingen te koop. En echt andere dingen dan bij BS of IT.
Ik hou meestal rond de 8 euro aan. Voor jongens vaak iets van Lego of playmobil en voor meisjes meestal knutselspullen. En ik vraag altijd even na aan de ouders of er nog wensen zijn. Mijn zoon heeft ook een vlieger gekregen met zijn feestje n dat vond hij echt heel leuk!
Bij lobbes en de action moet je wel goed naar de kwaliteit kijken vind ik, veel goedkope rommel. Ik heb al een aantal keer gehad dat iets er leuk uit zag bij lobbes maar dat het thuis toch tegen viel. Boekje of internet lijkt toch anders. ik houd 5 a 6 euro aan.
Natuurlijk En als je het echt niet weet... Pak je een pak stiften en een kleurboek leuk in Zo moeilijk is het echt niet... Je maakt het hooguit jezelf moeilijk. Ooit.. Mijn dochter was 3, haar vriendinnetje werd 4. Samen kadootje kopen (ik laat dr altijd zelf kiezen... Ze is daar erg handig in en weet meestal de juiste snaar te raken ook bij volwassenen) En ze kwam terug met een hartvormig kussen. Hele discussie.. Ik vond iets van speelgoed toch een beter idee dan een sierkussentje... Maar goed.. Ze wist het 300% zeker en tja.. Ik hoefde het niet te geven dus meegenomen en ingepakt. (Wel 1 hele euro trouwens) Zaklampje van 2 erbij gedaan voor in bed. En ik heb vol verbazing zitten kijken naar de kadoos die ze kreeg.. Variërend van poppenwagens tot babyborn met alles erop en eraan... (Ja, een echt kinderfeestje dus) En 3 maal raden waar mevrouw de hele dag mee rond heeft gelopen... Kwam paar weken later d'r moeder tegen... Die vertelde dat zaklamp en kussentje elke avond naast d'r hoofdkussen lagen en dat ze overdag ook steeds met dat kussentje rondliep. Zo zie je maar.. Het hoeft echt niet duur te zijn. (En ik was dit jaar weer op haar verjaardag... Ze werd 6. En ja hoor.. Kussentje hing met een lusje aan de hoek van d'r bed )
Dit meisje had zo'n tent onder d'r bed... Dus leek me leuk. En xenos heeft van die zaklampje waar geen batterijen in gaan. (Bij de blokker hebben ze dezelfde in diervorm.. Ziet er leuker uit maar ze gaan wel heel snel stuk) En dichterlief krijgt vandeweek d'r 3e of 4e zaklamp in d'r schoen. Deze keer maar eentje met batterijen.... Geloof dat we nu 3 van deze hebben versleten: Dynamo zaklamp muis