Hoi wie heeft ook de snooze en wie krijgt de regenkap er wel op? Heb de fabrikant al even gemaild...maar als hier iemand het weet?
Ik heb er eerst ook veel moeite mee gehad. Maar, uiteindelijk kan ik het wel Let op: De brede opening met klittenband open je en daar haal je beide handvaten van de buggy doorheen. Goed aantrekken, dan kun je het wijdste deel over de (zonne)kap trekken en uiteindelijk heb je dan "het raampje" ter hoogte van het hoofdje van de baby ongeveer. Nou ja op de juiste plaats, dat zie je zelf ook vast wel. Dan is het nog een kwestie van naar beneden trekken en het elastische einde om het gelijkvormige voetensteuntje te trekken. En klaar! Het vergt enige oefening, maar hij past echt (daar twijfelde ik eerst ook aan nl, dus ik begrijp je probleem) Ik hoop dat je het met mijn uitleg redden kan, zou niet weten hoe ik het beter kan uitleggen
Dat wat jij omschreef, had ik ook eigenlijk wel zo'n beetje gedaan. Maar ik trek die kap helemaal naar beneden/scheef, als ik probeer de regenkap om het voeteneind te doen. Als ik de kap in doe, dan wil het wel...Maar ja, dan zit de regenkap in het gezicht van mijn dochter.... hmmm...misschien moet dat ding een beetje oprekken ofzo? Bedankt voor je hulp iig!
thnx! eindelijk regen en dus de regenkap echt gebruikt! Ter aanvulling op bovenstaande: Ik kreeg dus ook niet het onderste deel van de kap vast onder het voetensteuntje. Wat blijkt; de regenkap blijft wel goed zitten als je de bijpassende voetenzak erbij gebruikt. Want het onderste deel vand e regenkap blijft dus wel goed zitten om de onderste punt van de voetenzak. Dus mochten er ngo mensen zich afvragen hoe hij moet zitten, dan is het nu duidelijk denk ik
Mijn regenkap was echt te klein. Toevallig was er een vertegenwoordiger van titanium toen ik in een winkel was. Ik heb een nieuwe regenkap gekregen en gelijk 2 ringetjes gekregen die bij de voorwielen horen. Een nadeel: M. trapt met haar voeten de kap van het onderste gedeelte af!
ow joh! DUs toch! Ja en die fase krijg je ook natuurlijk, dat ze het lekker los gaan schoppen haha. Ow en wat voor ringetjes zijn dat dan? Hebben die ook met de regenkap te maken? of dat niet.