Hey meiden, heb even jullie mening nodig.. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben is ons nieuwe huis ook ongeveer klaar. Dat zou betekenen dat we of midden in de troep zitten in ons oude huis of in de troep in ons nieuwe huis als ik ga bevallen of net een kindje heb. Mijn vriend wil graag de laatste weken naar mijn ouders, zij wonen in dezelfde plaats als waar we komen te wonen. Dat zou wel en stuk relaxter zijn omdat we dan niet in de troep zitten en vanuit daar met ons nieuwe huis bezig kunnen. Ook is het huis waar we nu zitten erg klein en absoluut niet praktisch met een baby. Maar.... Ik wil niet Ik heb best een goede band met mijn ouders maar ik word nu al gek van mijn moeder. Ze leeft teveel mee en bemoeit zich veel met mij en alles om me heen. Ik ben zo bang dat ik de laatste weken al niet te genieten ben en dan bij hun zit en me dood loop te ergeren en ongelukkig ben. Als ik nu een dag bij hun ben ben ik al blij dat ik gewoon weer lekker naar mijn eigen huisje kan. Ik merk ook dat ik daar nu veel meer waarde aan hecht, heb echt een beetje nesteldrang. En dan zit ik daar.. En als het kindje daar geboren wordt ook. Dan ben ik bang dat ze me helemaal overvleugeld zeg maar, alles beter weet en zich overal mee bemoeit.. Ik weet niet wat verstandig is, help? (bespreekbaar maken met haar heeft niet zoveel zin, heb ik vaker geprobeerd... )
Denk dat je het antwoord zelf al hebt bedacht, lekker thuis blijven Die rotzooi overleef je ook wel weer, waarschijnlijk ben je toch te druk bezig met genieten van je kindje.
Zo'n hotel kan ja, dat is wel een mooie oplossing... Ik persoonlijk vind dat het er even niet om gaat wat jouw vriend wil, maar wat jij wil! Jij moet bevallen, je ligt in je kraambed dus jij moet ergens zijn waar jij je op je gemak voelt! Is dat niet bij je ouders, dan niet gaan, toch? Succes met je keuze!
Kraamzorg hotel is toch alleen voor de kraamperiode ? Verder uhm ... nee het lijkt me niet prettig om in de rommel te zitten met een kleintje.. Maar met een bemoeizuchtige moeder opgescheept zitten lijk me ook niet fijn .... Toch even volhouden in je huidige huisje .. Met veel passen en meten kom je vast wel die periode door
Denk dat we idd maar gewoon thuis moeten blijven. Ik begin bijna te huilen als ik er aan denk dat we naar mijn ouders moeten dus dat lijkt me meer stress geven dan rommel in huis..
inderdaad je zegt het zelf al, heerlijk thuis blijven en er lekker het beste van maken daar, en in de kraamperiode kun je naar het kraamzorghotel.
Doe het jezelf niet aan Als je nu al bijna moet huilen bij de gedachte bij je ouders in te trekken zou ik dat echt niet doen. Je kan in je oude huis proberen 2 kamers minimaal netjes te houden, zodat je daar even kun rusten.
ik zou zeggen, blijf thuis zolang je het volhoud, gaat het niet meer? dan kun je altijd nog naar je ouders
O haha Misschien dan een idee om alle "spullen" uit je oude huis wat nog niet naar het nieuwe kan als tussenstop bij je ouders te parkeren? Dan heb jij thuis gewoon de ruimte die je nodig hebt..
wij zitten nu in zo'n situatie.. we gingen verhuizen en we hadden een week de tijd om over te gaan maar ja dan is ons nieuwe huis nog lang niet klaar... mijn vader heeft toen zijn huis ter beschikking gesteld en hij woont even bij zijn vriendin.. hier hebben wij heel veel geluk mee.. we kunnen rustig in ons nieuwe huis bezig en danisha heeft geen last van de verhuizing.. ik vind dat je moet doen waar jij je goed bij voelt.. ik zou idd zorgen dat in elk geval 1 kamer klaar is waar jij dan kan zijn met de kleine
Lekker thuisblijven of naar een kraamhotel. Als je net bevallen bent, sta je stijf van de hormonen en als je nu al niet tegen het idee kan dat je bij je ouders zit, ga er dan maar vanuit dat je dan echt gaat gillen hoor!
Ik zou als ik jou was niet naar je ouders gaan. En bijvoorbeeld de slaapkamer in je nieuwe huis alvast in orde maken. Mij lijkt het dat je je laatste tijd van de zwangerschap en als je baby net geboren is liever met je man en baby door brengt. Als je op het laatst toch liever bij je ouders wil intrekken kan dat als nog, toch.
mijn nichtje is ook de week voor haar bevalling verhuisd. Zij had inderdaad gezorgd dat de slaapkamer en babykamer in elk geval op orde was, zodat ze daar kon zijn en de rest van het huis was nog minder op orde. En dan gewoon kamer voor kamer aan de slag. Wellicht is na de slaapkamer de woonkamer als eerste van belang en de rest komt dan later wel. Sterkte in elk geval
Wij hebben ook in zo'n situatie gezeten. Gewoon lekker thuis en doen waar je zin in hebt! Je hoeft niet naar jouw ouders als je dat niet wil!