Het heeft hier vanmiddag even heel hard geregent, begon zelfs hard te waaien en in de verte hoorde ik onweer. Kon gelukkig net op tijd me was weghalen. Nu is het hier weer zonnig. Die regenbui heeft dus niet echt veel geholpen. Schijnt dat het vannacht op meerdere plaatsen zal gaan regenen
In twente heeft het ook geregent, maar het was een mini buitje met onweer, tis iets afgekoeld, ik zei vandaag al, van mij mag het wel weer gaan vriezen. Ik vind dit van dat plak weer. Als je sávonds in bed ligt zijn de lakens gewoon warm. bleeeh. Dan is het toch romantischer om in een koud bedje lekker tegen je mannetje aan te kruipen.....zodat die je kan opwarmen.
Ik heb wel wat regen gezien, maar ik lees dat het bij sommigen van jullie heel hard geregend heeft, geluksvogels.... Afgekoeld is het er hier helaas niet door iig...
Kon tijdens die onweer niks openzetten, waaide allemaal naar binnen Tis zeker 8 graden koeler nu, wel lekker en op http://www.buienradar.nl zie ik nog meer vanuit belgie aankomen
Het heeft hier zo hard geregend dat de putdeksel (ja van die groten!) omhoog werden gedrukt! Heerlijk afgekoeld hier! Marian
Hier netzo. Nog steeds zo nu en dan wat gerommel. En het heeft heerlijk geplenst. Voel me nu al een stuk beter, even lekker afkoelen!
JEETJE ZEG. gister al behoorlijk geplensd hier maar wij hebben vanmiddag ook mogen dweilen in de kelder/ garage................. Net even een rondje dorp gedaan, hele stukken weg afgezet, alles staat onder, brandweer is druk aan het pompen. Niet normaal meer joh!!
hier in friesland heeft het gister wel geregent en dat was lekker om door heen te fietsen (kwamen bij de winkel weg) maar snel daarna was het alweer benauwd en toen we thuis waren begon viel het echt met bakken uit de lucht en de was werd nog natter dan toen ik het op hing dus dat schoot ook niet echt op en de parasol werd ook weer ff gereinigd want die stond nog uit vandaag geen druppel gevallen en het was hier vanmiddag ook super benauwd maar het word nou bewolkt en te waaien dus het gaat de goeie kant op
Hier in Hoogezand eo heeft het om 17:00 ff lekker geregend.Heeft een klein uurtje geduurd.Nu is het droog en ietsiepietsie afgekoeld. En er komt nog veel meer hitte ...... gatverdamme
Nou wij hebben mooie schade, dak lek op zolder... ggrr net een aardig nieuw huis van 4 jaar!!! We hebben een stukje plat dak en daar is het ergens lek. Ons structuurwerk is al geel en het behang hangt al een heel end los en langs de balkjes is het zeik nat, gelijk maar even het bouwbedrijf bellen morgen!! pppfff leuk hoor regen, nou ja regen........
T is oneerlijk verdeeld... De regen had zich beter moeten verdelen dan was iedereen tevreden geweest en had niemand schade!! Zoals in Overijssel, is toch niet normaal? Ik zag het op het journaal...
ik kom zelf uit winterswijk en daar is het echt heel hard gegaan!!gewoon van die dikke bomen die dwars over de weg liggen!hadden s'avonds buiten een feest maar dat is dan toch minder haha!!hebben we ook weer meegemaakt!!kunt er niks aan doen dus kun je beter alles van de zonnige kant bekijken! groetjes