Ik kan zo ontzettend trots zijn op mijn kindjes dat ik het wel aan iedereen wil vertellen. Dat ik zelfs mijn vriend even op bel om het te vertellen of mijn moeder. Maar ja, kan ze niet elke dag zomaar bellen en niet iedereen zit natuurlijk op de verhalen van mijn fantastische kindjes te wachten... Dus bij deze dit topic: Ik ben trots op mijn kind omdat ze mij gisteravond riep. Ze lag al op bed, maar ze moest poepen Ik stootte net keihard mijn scheenbeen tegen het kastje, zegt ze: oooh arme mama, kom maar hier, dan krijg je een kus En zo trots op onze kleine....die moest ik vanmorgen gewoon weer wakker maken om 8.30 Vast wel meer mama's met trotse verhalen toch?
oh das wel heel lief! Ik ben ´gewoon´ trots op mijn mannetje omdat hij altijd zo vrolijk is. Heerlijk om zijn moeder te mogen zijn Net kwam hij me een cadeautje brengen uit de tuin. Een vliegende mier. Ach, het gaat om de gedachte, nietwaar?
ik ben trots op mijn dappere grote jongen die op kamp is en me straks belde dat hij me heel erg miste maar toch niet naar huis wou komen hihi en op mn kleine mannetje omdat hij steeds beter gaat praten en de leukste dingen roept in totaal de verkeerde volgorde maar t is zoooo leuk . en dan nog trots (nu al) op ons kleine meisje dat nog geboren moet worden
omdat het zo'n lekker klein, eigengereid meisje is. omdat ze zindelijk is en omdat ze gewoon altijd ontzettend lief is.
hihi ik kan het topic compleet volspammen gewoon omdat ze ZO leuk is! ik ga eens nadenken waar ik het MEEST trots op ben. Al vermoed ik dat dat per dag wisselt... dus wellicht zien jullie me vaker
op zoveel dingen bij allebei. Dat ze zo lief spelen samen en mn zoontje altijd zo lief voor haar is,oke soms wel zusje pesten maar over het algemeen is hij heel bezorgd en vertroetelend.
omdat hij soms zo'n bui heeft dat hij me maar kusjes blijft geven omdat hij iedere dag weer nieuwe dingen leert omdat hij altijd helemaal gek wordt (lachen, naar me toe rennen, etc) als ik hem op kom halen van oma of kdv, dan maakt mn hart een sprongetje.
Vandaag: omdat hij zo ontzettend lekker in de zandbak zat te spelen toen ik 'm kwam halen vanmiddag - van top tot teen volledig onder het zand, maar met een enorme glimlach van oor tot oor en nul komma nul zin om mee naar huis te gaan
oja,en vooral omdat hij door een poliep zin zijn darmen heel lang niet durfte te poepen op het potje en eergisteren opeens helemaal zelf had gepoept.
Ik ben trots op haar omdat ze vandaag voor het eerst haar paardenstaartje een half uur heeft ingehouden Normaal 10 seconden en gaat het UIT UIT... En ik ben trots op haar omdat ze vandaag zo goed heeft gespeeld, niet 1 keer iets heeft gedaan wat niet mag en nu heerlijk in haar bedje ligt te slapen.
Ik ben trots op mijn zoon omdat hij zo'n vrolijke aard heeft en zich niet laat kisten als het even tegen zit! Ik ben trots op mijn dochter omdat zij zo mooi stapjes aan het zetten is! En morgen zijn het weer andere dingen!
is dit topic alleen voor peuters of ook voor pubers? ik ben net gebeld dat mijn oudste geslaagd is. we moeten om half 2 gaan tekenen.we weten nog niets exact maar de de directuer had een beetje gespiekt en kon melden dat ze alles boven een voldoende heeft weten te houden.wat heel knap is als je een ASS en dislexie hebt. mijn trots is te groot voor dit topic vrees ik. hihi.
@ blup: gefeliciteerd! Met alles wat ik heb gelezen heeft jouw dochter toch wel een super-prestatie geleverd. Alle recht om trotser dan trots te zijn, dus Ik ben vandaag heel trots op mijn lieve jongetje, omdat hij merkt dat ik verdrietig ben en aan me vraagt of ik auw heb, me een dikke kus geeft, "Over!" roept en lekker tegen me aankruipt op de bank. Dat maakt zo enorm veel goed
@Blup: gefeliciteerd!!! @Mvs: Ja lief is dat he! Had ik dus gister toen ik keihard mijn scheenbeen stootte!
Recent trotse momentjes: Ik was bij de VK, en m'n zoontje (2j) wou de baby (mijn buik) een kusje geven. Toen we daarna terugkwamen bij het bureau van de VK had hij al het speelgoed opgeruimd, terwijl hij het niet eens zelf uit de mand had gepakt.
Zo trots op Mr K dat hij het zo goed doet op school dat hij een klas mag overlaan (gaat van groep 1 naar groep 3) Zo trots op Ms K omdat ze net bij me kwam melden dat ze een schone luier wilde omdat er in deze poep zat
Trots op Lucas omdat hij zo'n ontzettend lieve broer is voor Benjamin. Laat al zijn speeltjes aan hem zien en toont hoe het werkt Ook trots op Lucas omdat hij sinds een paar dagen zonder zijkant in zijn ledikant slaapt en er nog niet uitgekomen is *klopt even af* Trots op Benjamin omdat hij nu een ritme gaat ontwikkelen en zich niet meer elke 2u meldt. Ook trots op hem omdat hij al zo sterk is en altijd vrolijk!
Omdat het zo'n gezellig manneke is die ontzettend van streek is omdat ik ziek ben. Omdat hij zo goed praat. Omdat hij op zijn verjaardagsfeestje de hele dag praat over de beer-taart die ik aan het maken was en uiteindelijk alleen de botercreme gegeten heeft. Omdat hij zo lekker knuffelt. Omdat hij alleen van de grote glijbaan durft. Hoeveel tijd hebben jullie nog??