Voorstellijstje Joyce1982 martijn(27) en ik 29 en we zijn bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Ikke81: Ik ben 29 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 26 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje: Hoi ik ben 34 en mijn man 39 We zijn 6 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we waren bezig in de 8e ronde en dit is onze ronde. Hou je vast kleine en blijf lekker zitten. Ik ben uitgerekend op 21-10-2011 op mijn eigen verjaardag Justme: ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis). ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan! Karin: Ik ben 24 mijn vriend is 29 we zijn 5 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje Muis27: Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde. Verder hebben we ook een kat. Catharina: Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd. We zijn nu