Voorstellijstje Joyce1982 martijn(27) en ik 29 en we zijn bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Ikke81: Ik ben 29 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 26 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje: Hoi ik ben 34 en mijn man 39 We zijn 6 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we waren bezig in de 8e ronde en dit is onze ronde. Hou je vast kleine en blijf lekker zitten. Ik ben uitgerekend op 21-10-2011 op mijn eigen verjaardag Justme: ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis). ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan! Karin: Ik ben 24 mijn vriend is 29 we zijn 5 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje Muis27: Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde. Verder hebben we ook een kat. Catharina: Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd. We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect. Meid1987: Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen. We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen. Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger. In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen. Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje! Sallie: Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ben uitgerekend op 24 november. Mijn vriend en ik zijn ruim 8 jaar samen. Ik ben 23 en hij is 25 jaar. Mijn vriend vaart voor zijn werk en ik sta voor de klas. We wonen in ons eigen huisje en hebben samen twee katten. Mendy: Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht.. Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5... Labrador: Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd. We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar. December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan. Samarinde: Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. In de tweede ronde hebben wij al zwanger mogen worden van ons eerste kindje, en we vinden het waanzinnig spannend en zijn volop aan het genieten. GFH: Ik ben Wendy. In januari wordt ik 30. Mijn vriend is 27. We zijn ruim 6 jaar samen. We hebben een hond. En 24 januari slik ik mijn laatste pil en dan mag de natuur zijn werk gaan doen. Twijfelgeval: Ik ben Leonie ben 24 jaar woon ander half jaar samen met mijn vriend 26 jaar. Wij hebben in januari 2011 ons ja woord gegeven aan enlkaar. En zijn al 3 jaar bij elkaar. We hebben twee poesen genaamt Ioor en Tijgertje. En ik ben werkzaam in een viswinkel. Ook wij gaan nu echt voor ons eerste kindje. En we hopen dat dit snel mag gaan. DeeDeeBowtie zeg maar DeeDee of Wendy hoor Ik ben 30 jaar en mijn man is 36. Wij zijn bijna tien jaar samen waarvan nu 8 maanden getrouwd. Wij hebben twee paardjes en een rode je weet wel kater. Ik ben werkzaam op een school voor middelbaar beroepsonderwijs. Ik ben al een aantal jaren geleden gestopt met de pil, maar in 2010 zijn wij pas gericht gaan klussen voor een kindje. Florabella Ik ben 29 jaar, mijn vriend is een jaartje jonger We zijn al bijna 9 jaar samen en wonen 7 jaar samen. We hebben een aantal paarden, twee honden en twee katten. Ik ben werkzaam als docent en coördinator op een school en ben bezig met mijn master. Een druk bestaan wat we graag nog wat drukker willen maken met een kindje! Helaas hebben we op 23 januari een miskraam gehad, maar in maart alweer een positieve test en tot nu toe blijft hij goed plakken!!
BEVALLEN: Monique P - 24 - 03 - 2011 - Yuna Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk ZWANGER: Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 Joyce-29 jaar-8e ronde-13 januarie 2012 Dani- jaar - ronde- jongetje NOD: Meid1987 - NOD 7 juni- 11e ronde - 24 jaar GFH - NOD 28 mei - 5e ronde - 30 jaar justme- NOD 28 mei - 12e ronde - 35 jaar Labrador - NOD 11 juni - 5e ronde - 24 jaar Muis27 - NOD 16 mei - 9e ronde - 27 jaar karinikke87 - NOD 27 mei - 8e ronde-24 jaar Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar Tweety25 - NOD 5juni -10e ronde- 26 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde
ff tussendoor Ik heb ons net opgegeven voor de cursus samen bevallen. Het begint half september en half november is het dan afgelopen! Spannend ben heel benieuwd! Wel super dan mijn mannetje mee wil doen
@justme, fijn dat de zaadtest goed was, nu op naar een posittest. @esther, bah wat vervelend van je nijn,heeft hij er ook pijn bij?(sorry ben een leek daarin) @joyce,dat is al een aardig buikje wat je hebt. voor de meiden die een spannende tijd op hun werk tegemoed gaan, hoop dat het voor jullie goed uitpakt. Hier een rustig weekend, manlief is weg en komt pas morgenavond weer thuis. Ik ga morgen ff naar me schoonouders. Schoonvader is gister niet goed geworden en flauwgevallen en toen met zijn hoofd tegen de douchekabine, mega bult en snee in zijn hoofd. Poosje buitenbewust zijn geweest. Ambulance gebeld, die zijn geweest konden niks vinden, nou kan mijn schoonvader niet tegen bloed en hij moest een wondje schoonspoelen onder de douche dus ze dachten dat dat de oorzaak was. 's middags voelde hij zich weer niet goed worden is naar de huisarts gegaan en blijkt zijn bloedsuikerspiegel echt mega laag te zijn (3.4 na het eten, dokter vermoed 's ochtends rond de 2á 2.5 ofzo) dus ga maar ff kijken hoe het gaat met hem morgen.
Heey meiden. Whooeehooeee weekend. Pff ben wel gaar. Mannetje heeft eten gekookt. Sofas na buiten gezet tv na buiten en de vuurkorf aan. Ga me maar snel douchen hihih. Zag een mooi buikje voor bij komen. Met een hele lange slurf uihih. Nee echt een super mooi buikje. Een manege ontmoeting lijkt me gezellig. Maar is er ook een kantine. Ik ben als de dood voor paarden. Dus ga wel samen met hielkje oppassen hihihi. Regelen wij de drankjes wel. Nou ik ben lekker gedoucht en we zitten nu heerlijk achter thuis. Dit is echt genieten. Ga nu weer goed mee lezen hoor. En leuk alweer een nieuw deel. De vorige hebben we in 4 maand vol gekregen volgens mij. Hoeveel tijd zullen we voor deze nodig hebben?
Esther jeetje meis wat K voor nijn..maar hij heeft wel een mooi leven gehad , ik zal als ik jou was toch even de DA bellen weer, denk niet dat dit voor nijn erg comfortabel is. vind het echt zwaar K voor je Angela met een slurf? haha muts, nu schoonfamilie had vanaag niks door gelukkig haha dus die weten het nog niet martijn was er ook niet aan toe ik ook niet eigenlijk was een feestje voor made in taiwan neefje dus komt nog wel Leonie klinkt heerlijk meis! wij gaan zo even spark knuffelen ben nu met me broertje op de cam
@joyce, heb denk ik een stukje gemist...Slurf??? Nou dat je schoonfamilie niet heeft gezien dat je zwanger bent haha, dacht dat je buikje toch wel te zien is Was het wel een leuk feestje?