Ik heb nu al vreselijk veel last van maagzuur...zo erg dat ik er bijna van moet overgeven. Nu had ik dat bij de meiden ook al en toen kreeg ik dus regla en antagel. Maar ik vraag me af of ik het moet proberen zo lang mogelijk uit te stellen of dat het geen kwaad kan om al zo vroeg ermee te beginnen?
vanille vla of gewoon een pepermuntje helpt bij ook of een rennie helpt ook nog maar het mag wel gewoon hoor tijdens zwangerschap
Gewoon gaan gebruiken, als je het uitstelt kan je slokdarm gaan ontsteken. Je mag het de gehele zwangerschap gebruiken.
Mamie dat helpt dus niet als je het heel erg hebt.... Ik weet dat het mag maar omdat ik pas 9 weken ben en om dam al te beginnen? Dat vroeg ik me af Dinsdag moet ik naar de gyn dus geef het even aan, al weet ik dat je beide ook zonder recept kan krijgen ....
Ik gebruik het nu ook al mnd. Kan geen kwaad. Beter dit dan super veel last hebben van maagzuur. Sterkte
Wat onwijs vervelend dat je er nu al last van hebt! Hier vanaf week 20 en dat vind ik al zo lang! Geen advies voor je maar wilde je even sterkte wensen!
Dank je.....ja het is echt vervelend....had zo gehoopt er deze keer eens geen last van te hebben. Het beperkt je zo in je eten en drinken, maar ja heb het al als ik water drink, Alleen gaat en komt het nu nog, vanmorgen dus nergens last van. Misschien nu eerst eens wat rennies gebruiken of iig tabletten....en straks die drankjes..l
Ik zou liever antagel nemen dan rennies. Waarom wachten met iets dat werkt en dat geen enkel kwaad kan als je het lange tijd gebruikt. Niet schuldig voelen hoor!
Kan je antagel ook kopen of is dat op recept? Ik heb nu gaviscon drankje, maar gebruik het nu zo veel, misschien dat antagel dan beter helpt? Trouwens, misschien zakt het straks weer af het maagzuur?? Ik had er in het begin heel veel last van, toen 2e trimester een stuk minder, en nu wel weer sinds 1 a 2 weken.
Antagel of regla koop je in de apotheek ..., kun je ook zonder recept kopen idd. Kan idd charise....het komt en gaat tot nu toe
ik had ontzettend last er van sinds ik dat spul heb kan ik ook beter slapen en eten heb het van gyn uit ziekenhuis gekregen.
Oké bedankt, ga ik het eens navragen. Vorige week bijna gestikt in mijn eigen maagzuur 's nachts. Kwam ineens een golf omhoog, dus was niet zo fijn.
Ik heb rond de 20 weken antagel gehad en daar ben ik zooo blij mee! Maagzuur hier is echt verschrikkelijk,ook tot bijna overgeven aan toe maar na een ''shotje'' antagel is het direct weg. Ik vind het super spul!